Next meeting Oisterwijk

Status
Not open for further replies.

Nylez

Ziploos
Ik word net gebeld door de politie Oisterwijk.

Gesprek:

politie: Hey niels, hoe vond je dat het gistere was gegaan?

Ik: Ja ik had het niet zo druk verwacht dus we konden natuurlijk niet alles in de gaten houden maar iedereen vond het zo tov en ik vond het zelf ook heel leuk.

politie: Ja wij vonden het ook goed georganiseerd alleen jammer dat er aan het eind van de sprints geen hekken stonden. En natuurlijk die mensen die langs het spoor zaten die hebben het goed verpest voor de rest.

Ik: Ja dat klopt idd, ik had het zelf niet gezien anders had ik jullie er gelijk op afgestuurd want dat soort mensen verpesten het echt voor de rest.

politie: Ja dat klopt idd ja maar voor de rest was het wel goed verlopen we hebben toch veel bekeuringen uit moeten delen

Ik: Waarvoor dan?

Politie: Zonder helm en geen gele stickers enzo.

Ik: 8P We hadden toch afgesproken dat we alleen op helm zouden beboeten?

Politie: Ja maar was buiten het terrein en die scooters waren echt link of te snel bezig.

Ik: Ok, dan is het goed

Politie: We hebben trouwens 2 klachten gehad dat het niet goed schoon gemaakt was.

Ik: Ja dat gaan we ook zo opruimen want gistere werd het een beetje laat.

politie: Ok dan is het goed. Maar voor volgende keer alvast we moeten dan wel even met gemeente en politie owijk rond de tafel gaan zitten zodat we goede afspraken maken van wie wat doet en wie waar verantwoordelijk voor is.

Ik: Spring een gat in de lucht want dacht echt dat het de laatste keer zou zijn. Dus even gesprek afgerond en het volgende nog gezegd wat we de volgende meeting van plan waren.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

- Datum 22 - 08 - 2004

- Meer mensen crew met duidelijk MEETING TEAM OISTERWIJK op shirt en op opvallende bodywarmer.

- Kleine hekken helemaal langs de sprintbaan tot het einde van de weg.

- Grote hekken rondom het terrein.

- Sprints + keuring duidelijk aangegeven

- Hekken rechts en links van sprints ( dat je er maar met 1 scooter aan elke kant door kan.

- Kliko's en vuilnisbakken.

- Opnieuw friettent ( Junction Oisterwijk )

- Opnieuw testbank ( vd kruijs Oisterwijk )

- Trust ( wat over de start hing ) bij begin en eind van de sprint met speakers eraan en natuurlijk opnieuw de STOPLICHTEN

De vraag is dus om dit topic overzichtelijk te houden dus niet van die domme antwoorden geven van ja ik kom of ja ik heb er weer zin in.

Dit topic is bedoeld voor dingen die we kunnen verbeteren of die er evt nog bij kunnen. LET OP HET MOET OVERZICHTELIJK BLIJVEN
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Idd. De locatie is echt te klein voor nog een keer zoiets. Verder erg tof dat je je er weer voor wilt inzetten en dat de politie zo positief is!
 
Originally posted by RonaldV
Kan je niet op 1 of andere manier , meer terein krijgen oid.?:)

Dat stuk wat eigenlijk aan de sprint weg vast zat ( waar de auto's stonden was ook van ons.

Is het geen goed idee om toch entree te gaan vragen?
Stuk minder van die sukkels minder orgi scooters meer snelle scoots :p
 
Probeer ook duidelijk te maken waar de keuring en inschrijving voor de sprints was en zorg dat daar ook hekken staan o.i.d want er was geen doorkomen aan zo...

Wel vet dat het nog een keer mag :)
 
Originally posted by Mol
de politie zo positief is!

Het was alleen politie owijk die positief was ( die jongere kerels )
Die in zwart pak en petje op waren stelletje hufters.

En de politie zegt dat we volgende keer duidelijke afspraken moeten maken dus komt vast goed.

Groter terrein gaat niet lukken dus zal toch hier weer moeten komen.

Originally posted by heineken787
miss idee om politie mannetje langs spoor te laten staan dat daar niemand te dicht in de buurt komt ????!!!

als je nou eens leest

Daar komen toch hekken te staan! om heel het terrein komen hekken alles is dus afgesloten

Originally posted by Enrico@nrg
Probeer ook duidelijk te maken waar de keuring en inschrijving voor de sprints was

Dat zat ook al bij mijn nieuwe slimme plan ( zal het er zo bij zetten )

Originally posted by Razma
iets meer ruimte voorbehouden... bijvoorbeeld de hekken meer verder zetten zodat er meer ruimte komt voor scooters etc

stonden al zo ver mogelijk naar voren. ( anders kwamen ze namelijk op de weg
 
probeer meschien dan ook wat stantjes te regelen waar je wat spul kan kopen, denk dat men dat ook wel leuk vind.
 
iets meer ruimte voorbehouden... bijvoorbeeld de hekken meer verder zetten zodat er meer ruimte komt voor scooters etc
 
aprillia sr2000 & ErwinB

Edit aub jullie reacties zo word het te onoverzichtelijk.

Tov dat jullie allemaal zo enthausiast zijn maar dit moet overzichtelijk blijven AUB
 
Mijn enige tip is eigenlijk: zorg dat je een grote plek heb waar iedereen z'n scooter kan stallen, zodat ze niet weer overal door elkaar heen staan zodat je amper lopen langs de sprints.
 
Wat ook miss handig zou zijn is dat de net gesprinte scooters via andere weg trug komen, snap je dan kan je de hele tijd achter elkaar trug sprinten zoiets dergelijks. :D

& wat meer prullebakken zou ook niet verx zijn :)

Mvg Jerm.
 
misschien iets meer plek bij testbank, zodat je een rij kan vormen, nu stond alles bij elkaar opgepropt
 
dat je kan lopen naast te sprint baan zou wel fijn zijn,want nu stonden er overal scooters op dat tegel pad
 
probeer graag een plein voor alle scoots neer te zetten das veel relaxter dat zou een goede verbetering zijn want nu was er vrij weinig plaats verder opvallende crewmembers niet verkeerd verder was het toppie geregeld (ik ben er zoiezo volgend jaar weer) mazoolll roel
 
Nylez,

Ik vind alle plannen perfect, maar de datum een beetje vreemd. Houd er rekening mee, dat mensen dan op vakantie zijn, of net terugkomen.

Veel tijd om te sleutelen is er dan niet, en tijd ook niet echt. Ik zou het dus begin september doen. Of de laatset week van augustus. Ikzelf ben bijvoorbeeld al 7 augustus terug, maar er zijn anderen die later terugkomen......
 
Originally posted by blackX
misschien iets meer plek bij testbank, zodat je een rij kan vormen, nu stond alles bij elkaar opgepropt

Dit word ook allemaal met hekken gedaan.

Geld trouwens ook voor friettent

overal gaat dan een duidelijke en goede rij ontstaan

Originally posted by Sander
Nylez,

Ik vind alle plannen perfect, maar de datum een beetje vreemd. Houd er rekening mee, dat mensen dan op vakantie zijn, of net terugkomen.

Veel tijd om te sleutelen is er dan niet, en tijd ook niet echt. Ik zou het dus begin september doen. Of de laatset week van augustus. Ikzelf ben bijvoorbeeld al 7 augustus terug, maar er zijn anderen die later terugkomen......

het is ook maar een idee

omdat het vorige keer op 24 aug was dus vandaar
 
Ja, maar begin september zit je met de mensen die bijvoorbeeld een nieuwe opleiding zijn begonnen en in de ontgroeningsweek zitten en die daardoor bijv niet kunnen
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top