Next meeting Oisterwijk

Status
Not open for further replies.
Misschien zijn de volgende punten al een keer aangekaart :

- Aparte parkeerplek voor niet sprintende / niet interessante :p scooters. Ver weg van de sprintbaan :D
(Voorkomen dat mensen tussen het publiek door gaan rijden e.d.)
- Geen scooters nabij de hekken om het sprintvak. Meer ruimte en nogmaals om te voorkomen dat mensen tussen het publiek door gaan rijden e.d.
- Begin van de sprintbaan opdelen in 2 delen dmv. hekken. zodat de startende rijders en terugkomende rijders gescheiden aan en af kunnen rijden. in plaats dat ze door elkaar heen moeten.
- PIT-ruimte maken voor de sprinters zodat deze makkelijk kunnen sleutelen en niet steeds door het publiek heen moeten om van en naar de sprintstrip te komen.
- "kerstboom" voor de sprint lager hangen en wat meer naar voren. Volgens mij moesten de sprinters met hun hoofd naar links / rechts draaien + omhoog kijken om op het stoplicht te kijken / concentreren. Lijkt me veiliger / makkelijker als ze dat kunnen doen door alleen naar voren te kijken.
- Knockout systeem zou opzich wel leuk zijn als je eerst een aantal kwalificatiesprints kon doen om af te stellen / oefenen.
- Bord bij testbank met behaalde hoogste vermogens.
- Lint / hekken bij het spoor zodat er geen snuggere mensen te dicht op het spoor komen.
- Hekken langs het gehele sprintveld / uitrol vak.

Kan in ieder geva zeggen dat de opkomst vergeleken met vorig jaar een STUK hoger was. Dus ik denk dat de "crew" bepaalde dingen gewoon verkeerd ingeschat / niet voorzien had.

Al met al een geslaagde meeting met een mooie opkomst. Toffe sprints. Petje af voor de organisatie.

Jammer dat er altijd wel wat mensen zijn die het weer verpesten. Maar dat valt toch weinig aan te doen.

Succes met de volgende meeting.

Ps. misschien interessant. Wat hebben jullie nu aan onkosten gemaakt voor het hekwerk e.d. en hebben jullie dat netjes kunnen verrekenen met de opbrengst van de inschrijvingen ?
Want als ik lees dat er NOG meer hekwerk moet komen omdat sommige mensen niet kunnen nadenken :p lijkt me dat dit wel een "groot" bedrag gaat worden.
 
Misschien ook een idee, om mensen verbieden rond te rijden, zag zooo vaak dat ze bv gewoon met zn 2en op een scooter een rondje om de sprintbaan aan het rijden waren 8P
 
Dat zal met behulp van al die hekken wel meevallen dan...

Verder, zorgen voor een beetje fatsoenlijke parkeerruimte is wel handig :) en een mooie plek waar alle scooters netjes kunnen worden opgesteld staan.
 
Ik denk niet dat je met 5 euro entree niet veel mensen afschrikt, misschien een goed idee om de politie ipv boetes aan scooterrijders buiten de meeting te geven, strenger te laten letten op die randdebielen die over het spoor, op de sprintbaan etc. lopen. Bijvoorbeeld eerst een waarschuwing, dan een boete. Verder was het een beetje onoverzichtelijk, begrijp wel dat je dat moeilijk kunt voorkomen met deze drukte, maar vooral de mooiere scooters stonden overal versprijd. Dat er scooters langs de sprintbaan stonden, kun je msschien voorkomen door borden neer te zetten met "Hier geen brommers/scooters plaatsen" (en dan eventueel de politie hierop laten controleren). Succes met de vorderingen 8)
 
Een simpel display'tje met vermelding van het vermogen van de gemaakte run zou ZEER wenselijk zijn... Heb het eigenlijk nog nooit gezien op een meeting, maar het zou echt top zijn... Dan zou je de dranghekken ook nog iets verder weg kunnen zetten, en zwermt niet iedereen om de scooters heen om te weten te komen wat de score is... Of laat iemand met een megafoon het vermogen omroepen? Simpel doch doeltreffend...
 
een doek met daarop een beamer gericht bij de testbank.Zo kun je tenminste zien wat er allemaal gebeurt.
 
MIsschien heb ik ook nog ff wat bij te dragen.
Als je deze plek kiest is het misshcien een idee om bij de uitloopbaan de sprintscooters door te laten rijden en de weg vanaf de rotonde af te laten zetten... Zo hoeven de sprinters niet meer terug over de sprint baan of over, het toch al te kleine, pad ernaast.
 
Ben er maar 2 uurtjes geweest en nog zonder scooter ook. Maar heb genoeg op en aanmerkingen en wil me graag betrekken in de organisatie als deze in het vervolg duidelijker zal zijn. Als eerste wil ik eventjes kwijt dat JULLIE (de organisatie) erg zijn best heeft gedaan voor scooter tuning liefhebbend NL.

1. Zorg ervoor dat niet aan de sprint deelnemende scooters ook niet op het terein komen. Ik had je dit al eerder vertelt, het was namelijk wat dat betreft een enorme chaos. Zorg ervoor dat het bedrijf wat daar direct naast de sprintbaan ligt (degenen met de mooie hekken eromheen) zijn terein wil verhuren voor 100 euro ofzo. Vraag dan voor iedere scooter 1 euro om te stallen simpel en zeker haalbaar want dat stukje terein leende zich er erg goed voor.

2. Entree vragen 3 eurotjes.

3. Sprint deelname 5 eurotjes.

Mensen niet gaan zeuren over geld, de gemiddelde scooter daar koste in onderdelen zeker 1000 euro. En als je het goed geregelt wilt hebben mag je er gerust iets voor overhebben.

Je voorkomt door deze dingen een groot deel van de ergernissen. Mocht je geinteresseert zijn in mijn hulp, je staat in mijn msn lijst. Bastenj@hotmail.com
 
Waar nu scooters stonden zeg maar op de tegels. als je dan het begin en het eind afsluit met slalom hekjes. kan de helft er al niet door heen rijden met hun scooter. en kan je er wel makkelijk door heen lopen
 
ik vind eigenlijk ( ja mijn mening) bij de start van de sprintbaan , waar iedereen klaar staat om te sprinten , daar vond ik het wat rommelig , als je daar nou hekken plaats tussenin dan heb je de rij wat overzichtelijker , dus dan heb je 1 rij voor links en 1 rij voor rechts , en niet een beetje door elkaar heen staand .

en verder als je nou naast het tegelpad waar het zo modderig was , als je nou over dat modder gewoon grote planken neerlegd , zodat je daar overheen kan , met je scoot dat zou ook wel makkelijk zijn.
 
ik blijf er toch bij dat er te weinig ruimte is

een misschien wat beter zal zijn een een goed georganiseerde baan om te afstellen en dergelijke
 
Tjah de locatie was op zich wel mooi met die sprintbaan. Voor de rest was het wel een kl*te terrein.. zeer onoverzichtelijk ,smal en klein.
Misschien een andere locatie in de buurt uitzoeken?
En mocht je het daar doen, sluit idd het terrein af met hekken.
-een centrale ingang maken
-intree geld vragen
-iedereen die daar buiten gaat blazen --> de lul mag bekeurt en/of "opgepakt" worden.
-zeker weer politie er bij
-meer stands met onderdelen ( ala lely)
-ook meer plek maken voor bv. een partytent?
-niemand meer bij het spoor toelaten, dus aan die kant geen mensen meer toelaten.

en nog een paar dingen waar ik niet zo snel op kan komen.

Voor deze keer geld: respect :) en netjes gedaan..
 
Entree heffen vind ik een goed plan. Gewoon 5 euro ofzo vragen, dat kunnen de meeste toch missen. Zo krijg je idd de mensen die alleen komen kloten daar een beetje weg. Maar bedenk dan wel dat je veel hekken moet hebben, want dan moet het hele terrein worden afgezet. En dan moet je dus ook met polsbandjes of een stempel werken, want die moet ff naar de auto en die moet zijn scoot nog op/af laden enz. Dus ik denk dat je dan wel de echte liefhebber daar hebt (om het zo maar te noemen). Maar met de trein, als je een beetje fatsoen hebt en goede opvoeding, ga je niet zo achterlijk doen. Maar zon mensen hebben het niet helemaal door dat ze het aan het vern**ken zijn. En die hekken met sprinten iets langer maja. Want iedereen ging op de weg staan, eigenlijk had er iemand geraakt moeten worden over de voet gereden worden, dan ging tenminste iedereen flink aan de kant. Wat ook nog een tip is, is om een richtings verkeer toe te passen. Dus dat je aan de testbank kant zeg maar richting de finish gaat en terug naar voren, naar de start langs het spoor.
Wel vet dat er weer een komt! Succes!;)
 
Niet rot bedoeld, maar open dit over een maandje als de andere topics over oisterwijk zijn overgewaaid. Het begint zo een beetje erg door elkaar te lopen.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top