o0SMòôKE0o
Well-Known Member
Misschien zijn de volgende punten al een keer aangekaart :
- Aparte parkeerplek voor niet sprintende / niet interessante scooters. Ver weg van de sprintbaan
(Voorkomen dat mensen tussen het publiek door gaan rijden e.d.)
- Geen scooters nabij de hekken om het sprintvak. Meer ruimte en nogmaals om te voorkomen dat mensen tussen het publiek door gaan rijden e.d.
- Begin van de sprintbaan opdelen in 2 delen dmv. hekken. zodat de startende rijders en terugkomende rijders gescheiden aan en af kunnen rijden. in plaats dat ze door elkaar heen moeten.
- PIT-ruimte maken voor de sprinters zodat deze makkelijk kunnen sleutelen en niet steeds door het publiek heen moeten om van en naar de sprintstrip te komen.
- "kerstboom" voor de sprint lager hangen en wat meer naar voren. Volgens mij moesten de sprinters met hun hoofd naar links / rechts draaien + omhoog kijken om op het stoplicht te kijken / concentreren. Lijkt me veiliger / makkelijker als ze dat kunnen doen door alleen naar voren te kijken.
- Knockout systeem zou opzich wel leuk zijn als je eerst een aantal kwalificatiesprints kon doen om af te stellen / oefenen.
- Bord bij testbank met behaalde hoogste vermogens.
- Lint / hekken bij het spoor zodat er geen snuggere mensen te dicht op het spoor komen.
- Hekken langs het gehele sprintveld / uitrol vak.
Kan in ieder geva zeggen dat de opkomst vergeleken met vorig jaar een STUK hoger was. Dus ik denk dat de "crew" bepaalde dingen gewoon verkeerd ingeschat / niet voorzien had.
Al met al een geslaagde meeting met een mooie opkomst. Toffe sprints. Petje af voor de organisatie.
Jammer dat er altijd wel wat mensen zijn die het weer verpesten. Maar dat valt toch weinig aan te doen.
Succes met de volgende meeting.
Ps. misschien interessant. Wat hebben jullie nu aan onkosten gemaakt voor het hekwerk e.d. en hebben jullie dat netjes kunnen verrekenen met de opbrengst van de inschrijvingen ?
Want als ik lees dat er NOG meer hekwerk moet komen omdat sommige mensen niet kunnen nadenken lijkt me dat dit wel een "groot" bedrag gaat worden.
- Aparte parkeerplek voor niet sprintende / niet interessante scooters. Ver weg van de sprintbaan
(Voorkomen dat mensen tussen het publiek door gaan rijden e.d.)
- Geen scooters nabij de hekken om het sprintvak. Meer ruimte en nogmaals om te voorkomen dat mensen tussen het publiek door gaan rijden e.d.
- Begin van de sprintbaan opdelen in 2 delen dmv. hekken. zodat de startende rijders en terugkomende rijders gescheiden aan en af kunnen rijden. in plaats dat ze door elkaar heen moeten.
- PIT-ruimte maken voor de sprinters zodat deze makkelijk kunnen sleutelen en niet steeds door het publiek heen moeten om van en naar de sprintstrip te komen.
- "kerstboom" voor de sprint lager hangen en wat meer naar voren. Volgens mij moesten de sprinters met hun hoofd naar links / rechts draaien + omhoog kijken om op het stoplicht te kijken / concentreren. Lijkt me veiliger / makkelijker als ze dat kunnen doen door alleen naar voren te kijken.
- Knockout systeem zou opzich wel leuk zijn als je eerst een aantal kwalificatiesprints kon doen om af te stellen / oefenen.
- Bord bij testbank met behaalde hoogste vermogens.
- Lint / hekken bij het spoor zodat er geen snuggere mensen te dicht op het spoor komen.
- Hekken langs het gehele sprintveld / uitrol vak.
Kan in ieder geva zeggen dat de opkomst vergeleken met vorig jaar een STUK hoger was. Dus ik denk dat de "crew" bepaalde dingen gewoon verkeerd ingeschat / niet voorzien had.
Al met al een geslaagde meeting met een mooie opkomst. Toffe sprints. Petje af voor de organisatie.
Jammer dat er altijd wel wat mensen zijn die het weer verpesten. Maar dat valt toch weinig aan te doen.
Succes met de volgende meeting.
Ps. misschien interessant. Wat hebben jullie nu aan onkosten gemaakt voor het hekwerk e.d. en hebben jullie dat netjes kunnen verrekenen met de opbrengst van de inschrijvingen ?
Want als ik lees dat er NOG meer hekwerk moet komen omdat sommige mensen niet kunnen nadenken lijkt me dat dit wel een "groot" bedrag gaat worden.