Reclame / artikelen / videobanden meeting oisterwijk

Nylez

Ziploos
Al het 2e topic maar is wel fijner als dit gescheiden word gehouden dacht ik zo.

- CAMERA PLOEG ( LOVO )

Veel mensen vragen aan mij waar is die film te krijgen ( die door die grote camera werd gefilmt )

Het is weer net als vorig jaar een klein fimpje van minuut of 8 komt over 2 weken hier op tv. Dan zal ik het ook opnemen en zorgen dat het in dit topic komt te staan.

MAAR.... Goed nieuws ik krijg die band met alles erop en eraan ( dus niks geknipt oid. Ik zal deze zelf bekijken en kijken of hij tov is. Stel dat er echt vette beelden etc op staan dan gaat hij ws de verkoop in.

- BRABANTS DAGBLAD

Er was zondag blijkbaar een verslaggever van brabants dagblad.
Ik hoorde dat er morgen een artikel over meeting owijk in komt te staan. Hopelijk is het een beetje positief. Zodra ik dat artikel binnen hand bereik heb krijgen jullie het ook allemaal in dit topic te zien.

- RECLAME / SITE'S

Ik zou graag van elke site waar iets over meeting owijk op staat ( verslag oid ) een screenshot willen hebben.
Dus bij deze iedereen die een site weet of is het jou site
post hier aub.

- JOU VIDEO

Heb jij een zelf gemaakte video / dvd met veel minuten meeting owijk erop reageer hier ook even. REAGEER AUB NIET VAN IK HEB OOK SPRINTS GEFILMT. We hebben graag echt een half uur / uur of meer achter elkaar door gefilmt ( of afentoe gestopt maakt niet uit )

mvg,

Meeting Team Oisterwijk
 
Advertisement - register to remove this

Dit soort dingen zoek ik dus vooral:

48383136.jpg


48383117.jpg
 
Ik heb samen met een vriend van me meer dan 2 uur gefilmd ofzow :p Het is dan ook de bedoeling om er iets vets mee te doen en er een dvd van te maken ofzow... We moeten nog ff kijken wat we precies gaan doen...
 
Originally posted by nylez

- BRABANTS DAGBLAD

Er was zondag blijkbaar een verslaggever van brabants dagblad.
Ik hoorde dat er morgen een artikel over meeting owijk in komt te staan. Hopelijk is het een beetje positief. Zodra ik dat artikel binnen hand bereik heb krijgen jullie het ook allemaal in dit topic te zien.

Stond vandaag dus in de krant bij Tilburg plus.
Was niet positief en het ging alleen maar over die mannen die
op/bij het spoor stonden.En stond er ook nog bij dat hierdoor de meeting om 5 uur stop was gezet.Maar dit was toch al op het forum afgesproken:S...
 
Onze site is weer terug online ( site van meeting team oisterwijk )
www.meetingteam.nl

Iedereen die zijn foto's ook wil laten publiceren moet hier even zijn links van zijn foto's neer zetten dan zet ik je naam erbij ( van wie de foto's zijn en dan komen ze op mijn site te staan.

Filmpjes ook welkom
 
zodra het hier op tv is geweest neem ik het op en geef het aan malle neo's die het dan omzet op de comp. Dan zet ik het hier natuurlijk op
 
Originally posted by Marco_v_W
moet hij er wel erop reageren, nylez ik heb je al een tijdje geleden pm'd maar nog steeds geen antwoord...

heb je dezelfde dag al terug gepmt dus kijk eerst eens voordat je me beschuldigd
 
Back
Top