Oisterwijk Listmeeting + Aftermeeting foto's

Boyd

Well-Known Member
Gisteren zijn de listmembers na meeting Oisterwijk vertrokken naar een onbekende locatie. Daar hebben we de meeting nog even dunnetjes overgedaan. Eindelijk ruimte om eens flink te branden en om ongestoord je gang te gaan.
Na de meeting hebben we ons volgestopt/laten lopen bij Derek thuis, nogmaals bedankt. Ik vond het een geslaagde dag, erg gezellig en flink wat sprintjes getrokken met de runner :)

Dit topic is bedoelt voor filmpjes en foto's van deze meeting, laat het een inspiratie zijn voor de rest van het forum!

Voor de duidelijkheid: het is niet mogelijk om bij de list te komen, vraag er daarom ook niet naar
 
Advertisement - register to remove this

Zo, in het bestaande topic, staan nog een paar foto's van deze listmeeting. Die zal ik hier dus even gaan posten.

Voor de rest: Derek, hartstikke bedankt voor de gastvrijheid van je ouders. Het was echt een dag, om niet snel te vergeten!

Ik heb het best naar mn zin gehad. De leuke bijkomstigheid is mn gescoorde vermogen....

Ivo: Misschien is het een idee, om even je ontsteking uit te meten, met behulp van een andere hpi-rotor (die van jokl?). Zo kan je die erge stotter een keer verhelpen, zodat je met ons allen mee kan vlammen :)


DSC01228.JPG


DSC01230.JPG



DSC01231.JPG



DSC01232.JPG


DSC01234.JPG


DSC01236.JPG


DSC01238.JPG


traditie-getrouw....:)
DSC01241.JPG


DSC01243.JPG


DSC01247.JPG


DSC01249.JPG


DSC01250.JPG


DSC01252.JPG


DSC01256.JPG
 
De minarelli expert moest even de pia members een handje helpen. gelukkig nog effe gebrand op de bak van arnoud. bedankt nog.
 
De poal is out in the open!

Derek bedank je ouders effe voor de gastvrijheid en de halve frituur aan snackassortimentjes!
 
Nee hoor, maar alexander was gewoon blij dat bij mij de benzine op was ipv dat ik zijn scoot had vermoord :*
Hij vond het wel mooi geweest denk?
 
Back
Top