Foto's en Filmpjes Meeting oisterwijk

Wat een stierenschijt. Hebben die mensen jou betaald om te mogen filmen? Jij bent toch van de organisatie die het in eerste instantie allemaal heeft mogelijk gemaakt. Posten/uploaden die hap!
[SIZE=0,5]ik heb me best gedaan ;)[/SIZE]
 
Tja da was te verwachten he!! reacties zullen nu wel komen!!

mischien ff bellen naar NS die hebben mischien wel een filmpje vanuit de trein! |( 8P
 
Ik had contact met hem opgenomen en hij mocht de band niet verspreiden maar ja hij zou kijken wat hij kon doen - verwacht er iig niet veel van.
 
Originally posted by aprillia sr2000
idd eerst van alles beloven en daarna niks laten zien ,was te verw8ten dat je zulke reactirs krijgt :|

Wat ben jij dom zeg

vorige keer hadden we er totaal geen problemen mee gehad toen we heb op het internet hadden gezet.
nu hoorde ik pas dat we zeer erg gezeik kregen als we het weer zouden doen dus het is niet mijn schuld.
 
Originally posted by nylez
Wat ben jij dom zeg

vorige keer hadden we er totaal geen problemen mee gehad toen we heb op het internet hadden gezet.
nu hoorde ik pas dat we zeer erg gezeik kregen als we het weer zouden doen dus het is niet mijn schuld.
Dan zet ik em wel op internet, krijg ik de schuld. Het is toch op tv uitgezonden? Stuur maar een PM, dan regelen we wel wat.
 
Originally posted by Mol
Dan zet ik em wel op internet, krijg ik de schuld. Het is toch op tv uitgezonden? Stuur maar een PM, dan regelen we wel wat.

kijk eindelijk iemand die het snapt...
hebben hun jullie trouwens toestemming gevraagd om te mogen filmen ?
Of iedereen het nou op tv ziet of op internet maakt tog geen ene flikker uit :|

Mol hoop dat je hem zo snel mogelijk online ken zetten :W
 
hmmm ik dom :|
maja mol wil verantwoordelijk zijn, lijkt me geen probleem dus , maja we zullen m waarschijnlijk nooit meer zien?
of wordt er nog iets mee gedaan?
 
Back
Top