Oisterwijk Listmeeting + Aftermeeting foto's

Originally posted by Mol
Nog 1x uitleg. De list is gewoon een vriendengroep geworden. Het zijn allemaal bekenden van elkaar die als groep weleens (willen) gaan stappen, karten e.d. Hierbij komt ook nog een andere hobby naar boven, namelijk scooters. Wat we doen is gezellig met ze allen afspreken. Soms na een meeting of gezellig te bieren met ze allen of wat dan ook. Uiteraard worden er dan ook wat scooters misbruikt en dat word meestal op het forum gepost.
Maargoed, we kunnen wel vertellen dat we nog wat gaan doen, je kan zelf wel raden wat er dan gebeurt. Er zullen altijd mensen zijn die zeggen: mogen wij ook mee? Opzich niet erg, maar als jij met 10 vrienden gaat stappen en er komt een gast op je af die je 2x via internet hebt gesproken die met jullie meewil, dan heb jij vast ook zoiets van: rot lekker een end op 8)
Niks negatiefs dus tegen jou of een ander. Maar het is gewoon een (grote) vriendengroep geworden die gezellig met elkaar omgaat en elkaar "meet" bij evenementen als Oisterwijk e.d.
Als er op de scooter geblazen word dat posten we hier wat pics en filmpjes omdat de meeste forummembers het wel leuk vinden om te zien.

Enne de jongens zijn allemaal ietje ouder dan de meesten.. ik als oudste .. hehe 26 of 16 zit toch wel wat verschil in .. niet om te discrimineren maar we kennen elkaar nu wel wat jaartjes en daar zit inderdaad verschil in ....

Ik discrimineer niet... ik maak onderscheid heheheheh
 
Originally posted by Karoshi
Jah heb ik ook al schrik voor...
Dat ie gepaalnapped wordt en ergens wordt tentoongesteld als een troffee!

In duitsland de wacht op trekken of stevig ingraven :p

Hhmmmm.....je moet geen slapende honden gaan wakker maken vriend...:+
 
w000t bij deze ga ik samen met Rudi in het beveiligingsteam. Rudi voor de beveiliging en ik om er een team van te maken! 8P
 
Originally posted by Mol
w000t bij deze ga ik samen met Rudi in het beveiligingsteam. Rudi voor de beveiliging en ik om er een team van te maken! 8P


looool

Breng de poeroe MOL.....
dan ga ik :

free duitsers meppen ....

en newbies natuurlijk......

:W

Grote smoel .. wie ??? ik???

:+
 
Originally posted by rieju-pim
PAk de paal en spring bij mikey 8terop:)

mwoa....stap liever gewoon op.....niet springen a.u.b. :D
ff wat zwaardere vertanding erop gooien dan zodat "ze" mij dan niet op top kunnen bijbenen:p
 
Originally posted by bastenj
Wat tanken jullie daar zo stiekem, kerosine ofozo. En wat die sticker betreft inderdaad hij zit scheef..... hehe

Heineken p0wer denks! :rolleyes: :W

Bierie%20p0wer.jpg
 
Back
Top