NX powered S6 NRG

let je wel op dat je benzine pomp onder je tank zit? :p
Hij zuigt het niet omhoog vanaf de tank... en pompt vanaf de andere kant van de pomp naar een hoger punt ook niet echt geweldig hoog.
Had t ff getest met doorzichtige slangen :)

(voordat het bij run 1 al kapot gaat :p )
 
dank u voor de info, ik ben nu idd ook bezig om de tank hoger te fixen. en als het goed is zit de benzine pomp horizontaal dus dat moet wel goed komen. Verder is het plaatje voor de nozzle ook af, ik zal proberen hier vanavond foto's van te gaan maken.
 
zo blokje maar weer in elkaar gezet en alles schoongemaakt en goed gemonteerd.
s2tvn8.jpg


hier kun je zien dat er voor de nozzle een ophoogplaatje is gemaakt.
s2tvyd.jpg


en nog een totaal overzichtje
s2tw0j.jpg


het blokje zal volgende week er onder gegooid worden, en weer aan het lopen gemaakt worden. ook zal volgende week de fles gevuld worden en over een week of 2 a 3 kan er mee gebankt worden.

Ook zal ik aanwezig zijn op meeting meppel met de scooter icm nx
 
de keuze voor een alu plaatje was zeer makkelijk aangezien ik deze er nog had liggen, hoe de prestaties er van zijn kan ik niet zeggen, er zal waarschijnlijk ook nog wel met wat andere dingen getest worden. onder het membraam en dergelijk.
 
ik moet zeggen thijs , hij is erg netjes. Ik ben geen NRG fan , maar deze is wel erg netjes vooral je kappen. laat je maar niks wijs maken.:p enne kijk er naar uit om em te zien vlammen

mzzl
kevin
 
prrrt vanaamd banken, helaas nog zonder nx heb geen tijd gehad om die fles te vullen. En inderdaad maandag ff een stukje indu mee pakkken :W update morgen oid wel weer een keer
 
black_ghost said:
netjes en strak ding . waar laat je zoon fles dan vullen ???.....


later
Bij de NX dealers van Nederland zoals DBM engineering in Maarssen of AJ corvette in Lelystad.

Thijs nog wat leuk gedaan vanvond met je tweewieler op de bank?
 
ding is ook niet optimaal getuned, timing is aangepast(niet super hoog) en cilinder afgewerkt. en spoelers in het carter op maat gemaakt. maar ik ben tevreden, voor een stage 6 is het een redelijk score

Binnenkort maar is kijken wat het op straat doet, op de bank was het iig een strakke lijn. De grafiek zal ik wel zo snel mogelijk posten


setup nog ff:
cilinder: Stage 6 racing xsh (timing aangepast en afgewerkt)
carters: Spoelers op maat
Krukas: Doppler
Ontsteking: Italkit
Vario: MHR 2000
Koppeling: Delta
Koppelingshuis: stage 6
Poulies: Malossi
Membraam: VL13
Spruitstuk: malossi recht
Carb: Stage 6 24mm D-slide
Uitlaat: HR 2

dus er zijn zeker nog meerder dingen die bewerkt kunnen worden en veranderd kunnen worden, maar dit gaat gebeuren op een ander blok. Hier zullen jullie nog wel een keer wat over horen. Met dit blokje gaan we gewoon knallen met nx. dit zal na meppel pas in orde zijn
 
Last edited:
Back
Top