|XZ-Tuning| Rob@NRG --> powered by EVO

welke idiioot gaat met fucking 30 graden een helm opzetten, btje afkoeling is soms ook goed.
EN als je in de fucking randstad woont en geen zin heb om busje te huren om naar scheitzeeland te gaan moet je maar door de woonwijk, bedankt voor de weinige possitieve reacties en de rest gaat maar lkkr braaf verder OPPER BILLERS
 
:|
reacties waren te verwachten denk ik zo, welke idioot vlamt er met een projectscooter zonder helm :L
ziet er lekker uit als je op je bek gaat :)
beter had je een helm opgezet, was er een stuk minder gezeik geweest
en bij 30 graden een helmopzette boeiend dan rij je maar niet naar mij nmening :L
ook bij 30 graden een helm op :)
 
nrg4speed said:
welke idiioot gaat met fucking 30 graden een helm opzetten, btje afkoeling is soms ook goed.
EN als je in de fucking randstad woont en geen zin heb om busje te huren om naar scheitzeeland te gaan moet je maar door de woonwijk, bedankt voor de weinige possitieve reacties en de rest gaat maar lkkr braaf verder OPPER BILLERS

goed voor je met je geen positieve reacties..:|

verbaasd me dat je zelf niet eens door hebt hoe achterlijk je bent :)

hoop dat je een keer snoeihard op je smoel gaat..

verder zal ik erover ophouden
 
je moet eigenlijk zelf weten of je een helm op zet of niet.... maare het hoeft maar 1 keer fout te gaan ... dat moet je je wel altijd bedenken..
ik zelf Vlam meestal ook zonder helm.. maarja het kan 1000keer goedgaan totdat het 1 keer fout gaat...

maare verder strakke filmpjes!
 
Kvin het filmpie erg vet:)

Anders klap je hem ff op andere webspace (mist aanwezig). Ding blaast behoorlijk zeg -:-
 
Ik snap niet waarom iedereen zichzelf er zo druk over maakt.. topic gaat over zijn scooter.. dat ie zelf zo leip is om zonder helm te rijden.. dat is zijn probleem
 
Hessman said:
Ik snap niet waarom iedereen zichzelf er zo druk over maakt.. topic gaat over zijn scooter.. dat ie zelf zo leip is om zonder helm te rijden.. dat is zijn probleem

IDD!!!!!!!

Vette scooter man, bloazt wel lekker hard :)
 
hij rijd wel lekker door :D

maarja zonder helm vind ik wat kansloos van je. je zou is moeten weten hoe je gezicht eruit ziet als je vollebak val als je het nog ken navertellen.
 
Echt vette filmpjes man! vooral onboardcam is te vet!! lekker bumperkleven bij die golf :p Khoop dat er soon meer filmpjes staan :W
 
Tsja altijd een helm? in deze film geen enkele x :p ( owja door Zoetermeer wel :p )

Tsja iedereen draagt welles ff geen helm denk ik , als je scoot net weer rijd en je test hem ff snel rondje straat op rondje dit of dat , dat je je helm welles niet opdoet :)

Maarja nog veel succes met de nrg!

Edit: Whahahha en die gast op et begin en eind 8P Alles MHR 8P
 
Back
Top