NX powered S6 NRG

Achterkant idee is idd veels te bol/lomp.
Je zou idd zadel kunnen verlagen en dan ook het overlopende gedeelte.
Ik vindt nog steeds de gewoon te verkrijgen monozadeltjes beter.
 
heeej titjuh...
het begint eindelijk wat te worde;)
maar ieder zn eigensmaak .. ik vind um iig wel mooi worde:p.. in het echt ziet hij er toch anders uit dan op de foto

gr jeroen
 
maar weer is een update.

naar ff een bezoekje te hebben gebracht aan marco met het volgende thuis gekomen.

rem schijfje (reed nog met std schijf wat niet echt werkte)
of937t.jpg


overrange poullies
of93eq.jpg


ook maar ff een recht spruitje (had geleend van iemand anders voor dedemsvaart)
of93k7.jpg


en ook maar een overrange snaar erbij
of94w7.jpg


en natuurlijk en vers filtertje is aaltijd handig
of94yw.jpg


ik wacht nog steeds op 1 pakketje, maar het is nog steeds niet leverbaar. maar heb alle tijd dus.

tot de volgende update
 
Zo maar weer is een update.

Aangezien het galfer schijfje toch 190 mm was deze maar weer terug gedaan aan marco, daarna opzoek gegaan naar een andere schijf. Was een leuk malossi schijfje tegen gekomen, maar deze paste ook niet.
Dus uit eindelijk een tjt 220 mm semi zwevend scijfje tegengekomen en deze maar gekocht:
rvvrrq.jpg


Ook was eindelijk het groote pakketje binnen gekomen,
rvvu2v.jpg

goh waar zullen al die draden toch voor zijn:
rvvu4w.jpg

Zoals te zien is heb ik dus een nx kitje aangeschaft, ik heb hiervoor een plaatje gemaakt wat tussen mijn spruitstuk en membraam gaat komen waarin de nozzle geplaatst gaat worden. ik heb hier momenteel geen foto van. tevens zal de buddy vanavond nog bekleed worden want dit is ook geen porum.
nog ff 1 foto'tje
rvvuhw.jpg

tot de volgende update
 
komt btw ooit wel een keer een speed ofzo, maar wil eerst gewoon ff testen wat t effect en dergelijk is. Mischien is het ook wel mogelijk om hier een berg pk's uit te pompen dus we zien wel. Over een week of 2 banken dus dan is er meer bekendheid.
 
Back
Top