Il Pirata
Well-Known Member
Alles begon zo'n 3 jaar geleden, toen ik een volledig std Piaggio NTT kocht. Hier heb ik helaas geen foto's meer van. In die tijd was de scoot nog oranje, maar naar een schuivertje werden de kappen in de polini kleuren gespoten, en kwam er een Polini for race uitlaat bij. De NTT liep toen best goed (zo'n 85km/u). Na enkele maanden, werd ik dit toch beu en kocht ik een Polini corsa 70cc cilinder. Dit liep ook behoorlijk, maar er kwam toch nog een 19mm dellorto + powerfilter op. Dit was een best pittig straatsetupje waar ik enige tijd heb mee rondgereden.
¨
Toen de NTT na enkele maanden warmliep, heb ik besloten de volledige scooter te strippen en alle overbodige onderdelen te verwijderen. Toen ben ik ook begonnen met een leuke setup bijeen te sparen. Ik nam toen de Polini evo krukas over van Sander en Het dd blok met Doppler krukas, 13"velgen, runnercarterdeksel, achtersteremsysteem en metrakit remschijf van Bassie.
vanaf toen was de sd lc NTT een DD lc NRG geworden. De rest van mijn setup heb ik deze zomer aangeschaft.
Setup:
-No limits tuned carters.
-MHR speed rep. afgewerkt door koopmans.
-Polini evo krukas + c4 lagers
-HPI 2004 ontsteking
-Polini evo vario + halfpoelie en koelvin
-Malossi overrange kevlar v-snaar
-Polini speed drive
-Polini evo membraan
-Polini 25mm krom spruitstuk
-Dellorto 28mm VHST carb
-Polini evo 2g koppeling
-Polini evo koppelingshuis
-Twin Air powerfilter
-Hebo racing 2 uitlaat
Uitlaat:
Carb.:
Cilinder:
Vandaag ben ik mijn gestraald blokje met krukas erin gaan ophalen bij mijn dealer. Hier wat pic's:
Ik heb me vandaag ook nog een elektrisch waterpompje, vertandingsolie en Malossi tapeinden aangeschaft.
Vertandingsolie is in een fles omdat de dealer enkel nog een fles van een liter had, en zoveel heb ik natuurlijk niet nodig. Morgen volgt zeker een update.
Toen de NTT na enkele maanden warmliep, heb ik besloten de volledige scooter te strippen en alle overbodige onderdelen te verwijderen. Toen ben ik ook begonnen met een leuke setup bijeen te sparen. Ik nam toen de Polini evo krukas over van Sander en Het dd blok met Doppler krukas, 13"velgen, runnercarterdeksel, achtersteremsysteem en metrakit remschijf van Bassie.
vanaf toen was de sd lc NTT een DD lc NRG geworden. De rest van mijn setup heb ik deze zomer aangeschaft.
Setup:
-No limits tuned carters.
-MHR speed rep. afgewerkt door koopmans.
-Polini evo krukas + c4 lagers
-HPI 2004 ontsteking
-Polini evo vario + halfpoelie en koelvin
-Malossi overrange kevlar v-snaar
-Polini speed drive
-Polini evo membraan
-Polini 25mm krom spruitstuk
-Dellorto 28mm VHST carb
-Polini evo 2g koppeling
-Polini evo koppelingshuis
-Twin Air powerfilter
-Hebo racing 2 uitlaat
Uitlaat:
Carb.:
Cilinder:
Vandaag ben ik mijn gestraald blokje met krukas erin gaan ophalen bij mijn dealer. Hier wat pic's:
Ik heb me vandaag ook nog een elektrisch waterpompje, vertandingsolie en Malossi tapeinden aangeschaft.
Vertandingsolie is in een fles omdat de dealer enkel nog een fles van een liter had, en zoveel heb ik natuurlijk niet nodig. Morgen volgt zeker een update.
Last edited: