NX powered S6 NRG

zo maar weer is een update van deze kant werd ook tijd ook.
na een lange tijd stil te hebben gezeten toch maar aan de kappen begonnen.
madz44.jpg

zoals je ziet word het kontje uit 1 geheel gemaakt, de lampen worden er ook in gepolyd enz.

toen maar aan de voorkap begonnen, waarvan ik de koplampen dicht wil maken.
madz5s.jpg


Ik d8 laat ik het blokje is voor de gein in elkaar draaien
madz6w.jpg


Omdat ik een teller had die ik niet helemaal goed vond functioneren, ben ik maar opzoek gegaan naar een andere. En ik kwam een Malossi DERC tegen en heb die maar gekocht.
madz85.jpg


Nou zondag ff een gesprekje over het verder verloop van het project, hier later meer over. Tot de volgende update.
 
erg vet project :p raar dat ik deze over het hoofd heb gezien :+
Ben ook erg benieuwt naar wat het verschil is kwa prestaties tussen die team 99 en die hr2
 
klopt maarten die teampijp wou max maar 12,5k draaien. Gelukkig heb ik nu die HR2 kunnen we zien wat hij daarmee doet. Maar ik kan jullie verzekeren dat het zeker over die 12,5 k heen komt ;) vandaag weer een leuk pretpaketje besteld bij meneer van weerd vandaar.
 
Zo maar weer is een update, ben namelijk druk bezig met de kappen.

Allereerst ben ik begonnen met het kontje uit 1 geheel te maken, het idee is dus om het gelijk te laten lopen met het zadel zoals je op de foto kan zien(zadel wordt nog bekleed en word dus strakker getrokken zodat het gelijk zal lopen)
nvno1s.jpg

en hier nog de foto van de zijkant, het is nog niet af dit heb ik ff snel gedaan.
nvno68.jpg


Ook heb ik de voorkap strak gemaakt, dus de lampen dicht gemaakt naar een paar uur er mee geworsteld te hebben is het mooit strak, dus nog in de filler en dan is die ook klaar.
nvno89.jpg


en een foto van de zijkant.
nvnntv.jpg


Dat was het voor voor het uiterlijk, laat even weten wat jullie er van vinden.

Als het goed is komt er binnen een week of 2 een bestelling van Marco binnen dus dab weer een grote motorische update.
 
nice nice nice :~

ik vind et zeer netjes vooral de voorkap :D, goed idee om het zadel gelijk te laten lopen met de achter kant :)

ik spreek je nog wel @ Msn ;)

ooooi :*
 
Voorkant ziet er netjes uit, achterkant kan mij niet bekoren.
Beetje erg lomp bol & hoog. Waarom niet gewoon zo`n net enkel zit zadeltje?
 
hij lijkt idd groot enz maar opzich vind ik het nog wel mee vallen, het totaalplaatje zal het miss duidelijk laten zien *gaat naar buiten om een foto te schieten*

nvntxe.jpg
 
Last edited:
Ik zou het foam op je zadel wat dunner maken, zodat je een dun zadel krijgt. Dan hoef je ook niet meer zo'n hoge bolle achterkant te maken, wat als je het mij vraagt totaal niet mooi staat.

Verder is het natuurlijk een tovve enersjie!
 
BartR. said:
Ik zou het foam op je zadel wat dunner maken, zodat je een dun zadel krijgt. Dan hoef je ook niet meer zo'n hoge bolle achterkant te maken, wat als je het mij vraagt totaal niet mooi staat.

Verder is het natuurlijk een tovve enersjie!

Helemaal mee eens. :W
 
Back
Top