nx bigbore bitch

Titus) we hebben zeker niet stil gezeten vanalles getest enzo maar vonden niks.
uiteindelijk tog at gevonden op het andere van de dag meppel dus eigenlijk iets telaat

maarten) nope carb nog niet geprobeerd maar zoals wallie al post is het blijkbaar me membraan geweest
enjah nu ik op me scooter gereden heb is het idd wat fijner dat me voorkant klein beetje hoger staat:)

Wallie) thnx:) ja idd het was me membraan tot zover we nu weten
tijden gingen wel 6,98 reactie weet k niet


nou klein verslagje van mij dag meppel

me sprint dag begin met een valse start kan iedereen gebeuren. erna stond ik in de rij en toen ik hem warm liet lopen voelde ik dat me blokje raar deed( schuin onder scooter hing) even nagekeken en jawel me mout van ophanging was los getrilt gelijk even gefix voordat er ongevalen gebeuren.(gaat nu geborg worden vind ikzelf wat fijner)
ondertusen even cartercap eraf gehaald even alles schoon gemaakt
wouw een run gaan maken en mocht ik niet rijden omdat ik het gat in carterkap was vergeten opnieuw af te dekken.

erna weer een run willen maken ik burnde en viel scooter stil nietmeer aan te krijgen.
probleem niet gevonden hij had even stil gestaan en starte opeens weer.
dus voor de pauze geen tijd neer gezet.

erna tog nogeens proberen en ging het wat beter eeste tijd van 7,10 met 0,14 ractie en de stotter
erna me snelste tijd van die dag gereden 6,98 reactie weet ik niet.
ben uiteindelijk 9de geworden op de dag dus net niet in de omloop helaas

toen alles afgelopen was even inlaat eruit gehaald en er lag iets in me membraan.
deze bekeken en bleek dat er iets los was gelaten van de spijl in het membraan waar de klep tegenaan leunt om zo maar te zeggen.
even naar epc ermee gegaan en het was een fabrieksfout. de lijm heeft gewoon los gelaten.
waarschijnlijk doordat het stuk de heletijd een klep open heeft gehouden is me carter steeds vol gelopen met bezine toen ik stilstond bij de start.

vandeweek even membraan @ epc langsbrengen en wordt hij opgestuurd naar fabriek

verder dus leuke dag gehad:)
 
dat hoop ik wel iig er zit genoeg kracht in dus

spreek je op eindhoven dan moet je gewoon hard gaan en dan kan je blij zijn met jezelf dat je niet gestopt bent:D:P

groetjes arthur (op jeroen zijn ding)
 
ennuuuuh
onze run tege elkaar was degelijk ;), gelukkig heb je nu het probleem van het gestotter gevonde, in eindhoven dus zeker nog eens een sprintje doen, we zien ons nog wel
 
furion) net zoals vinnie zecht iets telaat:P maar ik kwam er na de kwalificatie ook pas achter dus was zowiezo al telaat geweest;) tog bedankt

vinnie) ik hoop dat je gelijk hebt. membraan is al naar epc en meran is me al een nieuwe aan het maken:)
overal was de lijm los aan het laten van het ruber in het membraan

arthur) nja stoppe wouw ik niet meer stoppe voor die dag na 2 runs bedoelde ik ermee;)
er zit zeker veel kracht in het dingetje alleen het er nog op een goede wijze uit krijgen:)

doom) onze run was zeker degelijk 6,96 en 6,98 zeker wel degelijke run;)
die run in eindhoven gaat goed komen nu hopen onder de 6,90(A);)


kleine update.

eindelijk het probleem van de stoter gevonden.
het membraan was van binnen helemaal los aan het laten van zijn rubbere laag.
de lijm loste gewoon op en door het rubber bleef me klep telkens openstaan waardoor me carter vol liep met bezine
en vandaar ook de stotter bij het optrekken.

meran is me een nieuw membraan aant het maken en komende week weer de bank op met het ding.
23 pk ben ik togwel tevreden mee als het maar een strakke grafiek is want ook nu geen tijd voor gehele afsteling helemaal scherp te gaan zetten

tevens wordt het nieuwe membraan NX proof gemaakt (spijltjes anders bewerkt etc)
de plannen voor de nos aan te sluiten komen rustigaan dichterbij maar gaat dit seizoen nietmeer mee gereden worden dus uitkijk naar 2009 en dan zeker genoeg tijd voor alles lekker scherp te zetten:)
 
Relext dat je het probleem hebt gevonden,Jorn.

Leuk even met je gepraat te hebben op Meppel,ik zie je op Eindhoven weer denks.

Greets Dennis
 
denna) zeker chil dat ik het probleem gevonden he:)
zeker leuk je gesproken te hebben:) al getest met de uitlaat?


wallie) ik ben anders ook wel benieuwd;)

vasco) thnx:) nog bedankt voor het stage6 inbus sleuteltje;) enjah nu eens kijke wat het gaat worden kwa tijden:)
 
Vette sonic, zadel is wel mooi gevonden. Weet je al waar je je NX kit gaat steken?

Die V-snaar is dat een overrange snaar van polini?

Wil wel is tegen je sprinten op Eindhoven ;)
 
kevin P) bedankt:) ik ga een buis lasen tusen het fram in waar ik gelijk em nosfles aan kan hangen en de rest van het spul aan kwijt kan want er verder niet veel plek meer over.

jep is idd de overange snaar van polini heeft stuk minder slip:)
sprintje komt wel goed moet je maar even komen melden dan;)




tevens gaat me scooter vanavond weer op de testbank gezet worden met een nieuw vl14 membraan.
hopen dat het deze keer wel eens mee zit en dat me scooter op eindhoven wel constant en lekker wil rijden.

ik hoop vnv een grafiek te kunnen kosten.
en zal gelijk wat foto's maken van scootertje er is hier en daar weer wat weg gehaald en ander plekie voor radiateur gevonden voor betere koeling.

tot vanavond dan.!!
 
zo scooter weer op de testbankgeweest


het was eigenlijk een beetje een ramp gister avond.
scooter van maat van me op de bank gezet begon met 18 pk:S
ondertussen koppeling gescheurd die er nieuw in gezet 3 runs verder koppelingshuis gescheurd.
begon al lekker zo dus.
begeven moment gaf de testbank geen pk's en snelheid meer aan.
testbank uit elkaar en dat oplossen dat eindelijk opgelost en verder afstellen.

toen mijn scooter de bank op.
het begon al lekker met mengsel meter inhangen daar brak iets van af.
toen een run gemaakt ook maar 18,5 pk.
carterpan eraf gehaald vsnaar dood (net nijmegen en meppel mee gereden)
daar nieuwe in gezet.
en jawel hoor testbank deed weer niksmeer dat weer fixen en door gaan.

na de sproeier vervangen te hebben bleef de carb er na ongeveer 2 keer goed gas geven steeds uit het spruitstuk vallen. alles gedaan wat kon maar bleef niet zitten.
scooter met spanbanden vast gezet op de testbank en hij bleef maar met het optrekken op de bank doorslippen waardoor er geen goeie grafieken kwamen.

toen ik de deur van het testhok open deed had ik die ook nog in me handen.
temp teller had nog curen etc.

zijn er op begeven moment maar mee gestopt het was al laat meran was al vroeg op weg geweest voor zijn hok en komen die vervelende manetjes van geleen nog testbanken.
hopen dat hij op eindhoven beetje wil rijden, zat laatste runs volgens mee kijkers daar tegen de 23,5 24 pk op zelf niet op gelet dus zullen zien wat het doet.
meran gaat nog sprintje maken op mijn hok om hem op straat als het eventueel moet nog iets af te stellen.
want wil tog graag me 5de plekje behouden in de superspecial sta 8 punten voor op mijn achterliger die 1 sprint niet gereden heeft en ik allemaal dus

mis vnv nog wat foto's posten
 
Damn net zo'n pech gehad als ik vorige week dus :( Ik had echt gedacht dat het nu wel eens goed zou lopen met het nieuwe membraan. Maar het blijven scooters he ;) Na eindhoven heb je alle tijd om het ding lekker constand lopend te maken.. positief blijven he ;)
 
hej jornie we gaan gewoon chille sprinten daar in eindhoven+ralf+
en als het allemaal echt niet wil lukken rij je maar wat runs op mijne dan heb je tenminste iets:)
adioss
 
zo me scooter maar weer beetje in elkaar gestoken en kwam ik erachter dat me accu kapot is.
hij heeft aan oplader gehangen maar doet niksmeer dus hij staat nu zonder koeling en tempmeter in de aanhanger:(
hopen dat xsh nog een kleine accu heeft liggen want heb geen bevesigpunten voor grote accu op me frame dus

hier snelsnel paar foto's gemaak

kabels zijn niet echt netjes weg gewerkt merja hij doet het en daar ben ik al blij mee
[IR]http://i33.tinypic.com/1zyu8wp.jpg[/IR]
[IR]http://i34.tinypic.com/2a5nl3m.jpg[/IR]
[IR]http://i38.tinypic.com/1zfrdio.jpg[/IR]

na mijn weegschaal zat hij nu op 43,5 kilo en er kan zeker wat vanaf maar daar gaat me kop nu even niet heen want blokje moet eerst leker lopen
 
Hi

Cute little dragster. Have you ever testet another exaust on that cylinder? for example an jolly moto 2fast edition?
Do you come to SA week 2008? have you had that ignition right from the beginning? if not, did you feelt any powerboost after mounting it compared to italkit/digitronic etc. ?
 
Back
Top