nx bigbore bitch

Hmm, ik vind hem ook wel vet! Alleen wielbasis zal zoals wieger zegt 110 zijn ongeveer, een zip is ongeveer een krappe 10 cm langer ;) Maar Als je hem iets verlengt en zorgt dat hij voor iets hoger word zodat je kuip net niet de grond raakt (zou het wel op 3CM min. houden) rijd hij waarschijnlijk nog stabieler en is hij beter te houden en hij is nog mooier ook ;)
 
edit: wieger je hebt gelijk over de wielbasis. voor ik mijn post neerzette had ik de slider even opgemeten om te kijken qua vervoer hoe alles gaat passen, en daar was het 1430 indd. my bad.

zoals ivo al post, de slider is met de bedoeling gemaakt om met een lang blok met 13-inch te rijden. de keuze om het BB blok onder de slider te monteren is nog niet lang geleden gemaakt, vandaar dat we het even zo bekijken.
hoogstwaarschijnlijk gaat er dus na komend weekend het een en ander aangepast worden aan de slider.

dit geeft alleen direct een probleem, ik heb nergens de mogenlijkheid om deze aanpassingen te doen. op mijn werk mag ik af en toe kleine dingentjes lassen, maar dit vergt net wat meer werk.
hierbij zoek ik dus iemand die samen met mij hiervoor wat tijd wil uittrekken om het subframe van de slider aan de passen. indien nodig uiteraard tegen een vergoeding.

en jordy: het uiterlijk van de slider op eindhoven was inderdaad vele malen beter dan hier op de foto's. maar dit gaat allemaal goedkomen hoor, ben op dat gebied echt een pietje precies:)
 
zo even een klein verslagje van zandvoort.
heb in totaal maar 1 run kunnen maken, maar daar ben ik dan wel weer super tevreden over. kon hem aan de grond houden, en totaal geen last van trillingen oid.
ik had de scooter wel extra iets warmer dan ideaal laten worden, en ook niet geburnt van te voren, dus reed weg met veel wielspin.
conclusie: er word voor sluiskill nog niks veranderd aan het frame, eerst het blok maar eens de bank op gooien en wat pk's gaan zoeken, en daarna veel oefenen natuurlijk.

ik heb zelf eigenlijk helemaal geen foto's, weet alleen dat jorn er een paar heeft?
dus als iemand wat foto's heeft, ben zo vrij om ze even te posten:)

zal maar verder niks gaan vertellen over hoe zandvoort ging, dat weten jullie zelf ook allemaal wel. gewoon hartstikke zonde dat de sbo zoveel tijd en moeite in iets steekt en dat het gewoon word verknald door de overkoepelende organisatie:(

verder nog mijn complimenten voor heel veel van jullie, ik vond dat er veel nette en mooie sprinters stonden!
 
Back
Top