This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

NRG project

Status
Not open for further replies.
Ja dankje voor die achterveer reacties
Als het goed is heb ik er al eentje geregeld, maar ik zal jullie in mijn achterhoofd houden.

Leuk Dane, wel leuk, hoop hem een keertje te bewonderen.

Uhm, het kopje is opgestuurd naar Ivo IS. Eindelijk, ik dacht doe eens gek
En ben nog bezig met voorvork en achterveer...

Updates volgen...

XtremeNRG said:
Zo cheapy blijft het niet meer he Ronnie.
Volgens mij ben je al lang over het budget heen

Is dat zo....

Aan het eind van de week komt er weer een updatje denk ik, want heb een aantal dingen besteld. Hoop hem over een week of 2 rijdend te hebben

Uhm gisteravond kapjes afgeschuurd. En netjes gemaakt zodat ze vrijdag naar de spuiter kunnen.
En het blokje is uitelkaar getrokken en de achteras is afgeplakt zodat het gestraald kan worden...
meer updates volgen...

ronnie_nrg said:
Uhm gisteravond kapjes afgeschuurd. En netjes gemaakt zodat ze vrijdag naar de spuiter kunnen.
En het blokje is uitelkaar getrokken en de achteras is afgeplakt zodat het gestraald kan worden...
meer updates volgen...

en de remhendel is gister ook nog gesloopt
weet je nog, wou niet van het stuur af 8P

Aerox Evolution said:
en de remhendel is gister ook nog gesloopt
weet je nog, wou niet van het stuur af 8P

Ja dat heb ik niet gedaan maar jij hebt dat gedaan... moet je er wel even bij zeggen, anders denken ze dat Koert en ik prutz0rz zijn..
Ik wilde alleen het goede nieuws vertellen, maja jij regelt toch een nieuwe, dus bij deze weer een updatje... nieuwe remhendel aangeschaft bij Aerox Evolution

...Aerox Evolution 9||6...

Klein tegenvallertje vanmorgen. Kreeg te horen dat de werkplaats weg gaat dus we moeten ergens anders een onderdak vinden voor hem...

Kopje terug vandaag van Ivo.
Naaldlager is er ook.
Alleen de kapjes worden dus niet gespoten. Beetje omstandigheden, dus dat plan verschuiven we ff...

Vandaag voorvork binnen.
Nu dus nog wachten op TNT stuurtje, pakkingset en tot het blok terug is van de straler. Hoop eigenlijk dat hij dit weekende weer loopt...

ronnie_nrg said:
Vandaag voorvork binnen.
Nu dus nog wachten op TNT stuurtje, pakkingset en tot het blok terug is van de straler. Hoop eigenlijk dat hij dit weekende weer loopt...

en over mij word niets gezegd :?
heb gister nog je manston gebracht, netjes opgepoetst en al, ziet er weer (bijna) uit als nieuw

Ja ik heb je ook al vanaf zondag niet meer gezien...
Dankje wel jong!! Bekijk vrijdag wel hoe het is geworden denk dan ook maar eens een paar foto's maken.

Status
Not open for further replies.