Nrg/ntt Ac

amj

Well-Known Member
Geschiedenis;

Jonas (wrx_sti) Filly, NRG MC^3 AC, NRG AC
Adriano (amj) SR2000, SR WWW, NRG AC

Project;

Deze NRG AC hebben we gekocht als sloopscooter. Hij heeft twee jaar in een tuin staan wegrotten en geloof ons als we zeggen dat hij er op de foto's een stuk beter uitziet dan in het echt. De bedoeling is om hem helemaal op te knappen, alles uit elkaar te halen en hem weer door te verkopen. Setup is gewoon helemaal standaard en eventueel een 17.5 mm carb. Ik snap dat hij in de ogen van sommige pubers hier meteen geen project waardig meer is, maar voor malossi overgoten scooter moet je bij de hof zijn toch? We doen alles zelf aan de scooter. Tot nu toe zit er een nieuwe krukas met C3 lagers in, blok is opgepoetst, ontsteking gefixed. Frame in British racing green kleur kappen zijn geschuurd en de meeste zitten in de grondverf en spuitplamuur. De stuurkap is gespoten in de kleur donkerblauw-metallic (binnenkort daar ook foto's van). Verder viel de voorvork niet meer te redden, maar daar hebben we (als het goed is) al een vervanging voor ook is de std cilinder eraan en die is om flinke wijze vastgelopen (goot in het gietijzer).

1057998005zijkant.JPG

1057998109zijkantc.JPG

1057997932wiel.JPG

1057997898voorkap.JPG

1057998176zijonderkap.JPG

1057997816stuurkap.JPG

1057997699frambrg.JPG

1057997747krukas.JPG

1057997574carterhelften.JPG

1057997533blok.JPG
 
Advertisement - register to remove this

Damn :eek: Hoe kun je je scoot zo laten verkommeren.
Ik neem aan dat jullie niet al te veel hebben betaald...

Veel succes met het opknappen!

Trouwens dit is een project waardig dus maak je maar niet druk. Hou hem wel up to date dat is nl leuk voor iedereen :!
 
Originally posted by DNA-Menno
Wat gaat er nou nog meer megebeuren?
Is het gewoon een opknapper om met winst te verkopen?

Dat was het plan, ik denk dat we ondertussen blij moeten zijn als we kiet spelen. Maar ach we doen het vooral voor de lol en we zitten maar net over het budget heen.
 
Originally posted by Karoshi
Damn :eek: Hoe kun je je scoot zo laten verkommeren.
Ik neem aan dat jullie niet al te veel hebben betaald...

Veel succes met het opknappen!

Trouwens dit is een project waardig dus maak je maar niet druk. Hou hem wel up to date dat is nl leuk voor iedereen :!

We kregen hem voor een appel en een ei mee, verder maken we foto's met een normaal fototoestel en scannen we ze in, dus up to date zullen we hem zeker houden, echter duurt het even voor ze online zijn.
 
omg das idd wel erg om een scoot zo te laten weg rotten :(

ik vind de as nogthans wel über met al die kleurtjes :p :W

vel succes, ziet er naar uit alsof je dat kan gebruiken :)
 
Back
Top