Geschiedenis;
Jonas (wrx_sti) Filly, NRG MC^3 AC, NRG AC
Adriano (amj) SR2000, SR WWW, NRG AC
Project;
Deze NRG AC hebben we gekocht als sloopscooter. Hij heeft twee jaar in een tuin staan wegrotten en geloof ons als we zeggen dat hij er op de foto's een stuk beter uitziet dan in het echt. De bedoeling is om hem helemaal op te knappen, alles uit elkaar te halen en hem weer door te verkopen. Setup is gewoon helemaal standaard en eventueel een 17.5 mm carb. Ik snap dat hij in de ogen van sommige pubers hier meteen geen project waardig meer is, maar voor malossi overgoten scooter moet je bij de hof zijn toch? We doen alles zelf aan de scooter. Tot nu toe zit er een nieuwe krukas met C3 lagers in, blok is opgepoetst, ontsteking gefixed. Frame in British racing green kleur kappen zijn geschuurd en de meeste zitten in de grondverf en spuitplamuur. De stuurkap is gespoten in de kleur donkerblauw-metallic (binnenkort daar ook foto's van). Verder viel de voorvork niet meer te redden, maar daar hebben we (als het goed is) al een vervanging voor ook is de std cilinder eraan en die is om flinke wijze vastgelopen (goot in het gietijzer).
Jonas (wrx_sti) Filly, NRG MC^3 AC, NRG AC
Adriano (amj) SR2000, SR WWW, NRG AC
Project;
Deze NRG AC hebben we gekocht als sloopscooter. Hij heeft twee jaar in een tuin staan wegrotten en geloof ons als we zeggen dat hij er op de foto's een stuk beter uitziet dan in het echt. De bedoeling is om hem helemaal op te knappen, alles uit elkaar te halen en hem weer door te verkopen. Setup is gewoon helemaal standaard en eventueel een 17.5 mm carb. Ik snap dat hij in de ogen van sommige pubers hier meteen geen project waardig meer is, maar voor malossi overgoten scooter moet je bij de hof zijn toch? We doen alles zelf aan de scooter. Tot nu toe zit er een nieuwe krukas met C3 lagers in, blok is opgepoetst, ontsteking gefixed. Frame in British racing green kleur kappen zijn geschuurd en de meeste zitten in de grondverf en spuitplamuur. De stuurkap is gespoten in de kleur donkerblauw-metallic (binnenkort daar ook foto's van). Verder viel de voorvork niet meer te redden, maar daar hebben we (als het goed is) al een vervanging voor ook is de std cilinder eraan en die is om flinke wijze vastgelopen (goot in het gietijzer).