Nitrous Brako NRG

Status
Not open for further replies.
Niels , Clemens ... jullie kennen elkaar al vollop lang , geef elkaar een kus en laat het gaan :)
 
Ik heb absoluut geen zin om dat hier voor te gaan schotelen.. dat zijn prive-zaken..

Reden dat ik er niet was, ik heb een hand gemaakt spruitstuk waarmee getest moest worden, die moest uiteindelijk met 2 slangenklemmen vast ipv 1 stuk.. hierdoor kwam hij er uit zetten door trillen en ben ik mijn schroeven verloren, ik ben al blij dat me carb heel is gebleven.. btw heb ik echt geen mogelijkheid gehad het eerder af te krijgen dan dit..
Voor de rest wil ik graag het weer ontopic..
 
oeh

Originally posted by Hessman
brakopraat

Da's niet best blokhaak. Misschien moet je pietje vragen om je te helpen met je carb, of jan. Anyway, geef bom niels een x-je, of bom zus :p
 
Vandaag @ clemens geweest,.. beetje gepraat enzo, toen ff het beest gestart! Was erg vet8) kwam goed vooruit:W
 
Brako start de motoren! Anders mag je mijn nijptang wel lenen, had je misschien op tijd geweest voor jubbega, boedelbak :)

En met een slangenklem om een stalen pup een carb proberen te klemmen, da kan natuurlijk nie he ;)

Maar je ben wel liev :p

Bruensy 4 ever
 
Jezus wat een geknerp hier. Iedereen kan een foutje maken toch, ik brand ook weleens wat verrot alleen de manier waarop je daarna met mensen omgaat dat schijnt nog weleens te verschillen.
Waar ik wel benieuwd naar ben is hoe je spruitstuk eruit ziet (heb ik de foto gemist) en hoe de NOS installatie werkt.
 
Ja, dat klopt.. mensen die me persoonlijk kennen weten dat ik iets heb waardoor ik dit gedrag vertoon, ik zie mijn fouten namelijk achteraf pas in, ik verontschuldig me daar ook voor, ik kan het verder ook niet helpen.

Wat positieve puntjes :)

Foto's van spruitstuk zal ik maken vant weekend, Nos installatie ben ik mee bezig deze week, als ik wat tijd kan vrij maken, het is nu alleen kwestie van electronica aansluiten en wegwerken.
Spruitstuk is nu gewoon goed, geen last meer van, het bleek met 2 klemmen vastgezet te moeten worden.

Het word allemaal in Goes op de bank afgesteld, ben benieuwd wat het gaat brengen :)
 
Last edited:
sorry hoor, kan ik er wat aan doen dat ik met een slecht postkantoor te doen heb :(.. het komt heus wel, en alsjeblieft ontopic.. er staat al zoveel onzin
 
T komt allemaal goed, kom denk binnekort maar n keer langs om ff te kijken hoe de zaken ervoor staan!:)
 
Eeey, kben net trug van de meeting in oude tonge en hij liep dus echt wel lekker, succes er verder mee!
 
waneer kom je nou eens met testbank uitdraaien? want je blaat wel over meer dan 22 pk over msn, maar nu nog de feiten:)
 
ben jij niet die pro race die al jaren lang lult over zijn malossi tuned blokken, mhr-t cilinders en gekkigheid ? :D

ik kom snel met resultaten, maar waar je die 22 pk vandaan haalt, is me nog steeds een raadsel.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top