Nitrous Brako NRG

Status
Not open for further replies.
Er moet idd nog een hoop gebeuren aan de afstelling, dat zal in de loop van deze of volgende week gebeuren en dan komt er meteen een resultaat online. Ik kan het nu even niet laten om te rijden, het staat veilig nu.. het was gewoon om te kijken hoe hij nu meekwam en ik heb gelukkig van niemand verloren :p. Ik ben benieuwd wat het brengt.
PHTO0087.JPG
 
Zie hier de snelste scooter van het I-land 8P

Ging wel vet clemmie! Nog wat kleine probleempjes oplossen en dan eens kijken wat hij echt doet 8)
 
ja, daar gaat hij heen :)

Eens kijken of er nog meer foto's te vinden zijn, want deze zijn wel netjes geschoten :D
 
Ding gaat de verkoop in, reden: geen zin, geen tijd, tis weer een extraatje voor auto en de lol er is vanaf. Pm maar voor onderdelen, topic in v/a komt ook.
 
Beetje jammer dat je nog niet met de NOS hebt gereden (of wel) en dat er geen grafieken zijn. Je had toch al afspraken in Goes enzo?
Ik vind het erg zonde en vaag dat je het al wegdoet, aangezien je het eerst allemaal zo graag wou hebben.
 
Nou ja vaag is het niet, er gaat gewoon veel tijd en geld in zitten en daar had hij geen zin meer in :)
 
Hessman said:
Foto's van spruitstuk zal ik maken vant weekend, Nos installatie ben ik mee bezig deze week, als ik wat tijd kan vrij maken, het is nu alleen kwestie van electronica aansluiten en wegwerken.
Spruitstuk is nu gewoon goed, geen last meer van, het bleek met 2 klemmen vastgezet te moeten worden.
Ik ben trouwens nog steeds erg benieuwd naar je spruitstuk, waar blijven die foto's? ;)
 
We gaan binnenkort nog ff blazen he brako!

Maar heb je nu al eens gebankt met dat ding? Dat ben je iedereen hier wel verschuldigd.

ps. op wemeldinge zaterdag is een bank ;) daar kun je mooi afscheid nemen van je NRG als je m kap0t brent wanneer je je NoS (plankgas) activeert.
 
Mol said:
Beetje jammer dat je nog niet met de NOS hebt gereden (of wel) en dat er geen grafieken zijn. Je had toch al afspraken in Goes enzo?
Ik vind het erg zonde en vaag dat je het al wegdoet, aangezien je het eerst allemaal zo graag wou hebben.

Na een langdurige conference met de heer stinkvinger, en dat de meeste spullen gaan naar iemand die ze over een maand wil kopen. Heb ik besloten dat het over een maand weggaat. Ik gooi vanavond wel foto's online van spruitstuk Mol,ik heb de carb vastgezet met een uitlaatklem voor auto's, zitten blijft ie :) Wanneer gaan we nou eens met zijn allen rijden ? ik heb dat ding voor de lol met zijn allen opgebouwd hoor :p.

Wemeldinge, hmm.. maar even aankijken dan dominic, moet je wel je aerox meenemen he!
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top