Nieuwe Parts #9

Status
Not open for further replies.
pixel_trans.gif
@ chrisR: zal mijn gegevens wel even via pm sturen:+

@martijn #14: die uitlaat kost ongeveer 170 euro en presteerd lang niet zo goed als een shto of R. Vandaar dat ze ook bijna niet verkocht worden zoals melf al zei.

Was deze al langs gekomen?
volgens mij passen hier je remkabels in zonder aan passingen. Wel makkelijk vind ik zelf.

pixel_trans.gif

|(plaatje werkt niet dus maar een link van het artikel wat ik bedoelde.

http://www.euroscooters.nl/shop/remhendels-koppeling-trommel-p-11164.html
pixel_trans.gif
pixel_trans.gif
 
Last edited:
Ik had gehoopt dat die zogenaamde moto gp uitlaatjes het zelfde waren als een sito+. Dat die dingen mooi laag in de toeren presteerden. Was het een ideale uitlaat geweest voor het stunten.
 
Bidalot :

nieuwe types vario's (dit keer gewoon met rollen)

JBT32000718.jpg


drukveren , wit = versterkt , grijs = sport , zwart = racing :

JBT32202718.jpg


en variorollen in 15x12 (2,5 t/m 7 gr in stappen van 0,5) en in 16x13 (3,5 t/m 8 gr in stappen van 0,5)

JBT321115035.jpg
 
ik had nog een wiel gespot bij JS maar had hem nog niet gezien hier

beschrijving:
Daytona aluminium gedraaid/ gefreesd wiel. Maat 2.75x10. Superlicht: slechts 1090 gram. Voor universeel gebruik als voorwiel.


product_image.php
 
k heb hem vorig jaar al in me handen gehad bij joël

ding weegt echt geen drol:p het is wel een scooter velg als k het goed begrepen had. zelf een naaf draaien en je bent klaar:W
 
Hier alvast een voorproefje van de beloofde pics van de RT-cilinder + het blokje waar het op gemonteerd zit. Thanx to Sander voor het schieten van de pics!

attachment.php


attachment.php


attachment.php
 

Attachments

  • forum0.jpg
    forum0.jpg
    93.7 KB · Views: 2,381
  • forum1.JPG
    forum1.JPG
    134.2 KB · Views: 2,409
  • forum2.JPG
    forum2.JPG
    112.9 KB · Views: 2,383
ik had nog een wiel gespot bij JS maar had hem nog niet gezien hier

beschrijving:
Daytona aluminium gedraaid/ gefreesd wiel. Maat 2.75x10. Superlicht: slechts 1090 gram. Voor universeel gebruik als voorwiel.


product_image.php

Velgen bestaan al een tijdje hoor! Word veel gebruikt in het 4takt gebeuren (dax-monkey-singa ...). Daar zijn er gewoon naven voor te koop!
 
Klopt, bij de beschrijving staat Daytona, dat is dacht ik ook zo'n brommertje of heb ik het verkeerd
En het is misschien niet nieuw maar had het nog niet gezien, en het is wel redelijk licht
 
En de rest van de pics. Oja...op de close-up foto's van de poorten/cilinderwand zie je nog een prototype, in de nieuwe versie die ik heb liggen zitten geen luchtbelletjes meer in het materiaal onder de nicasilwand @ uitlaatpoort ;) (het bleef gek genoeg gewoon zitten btw) Dit is ook nog met de oude aluminium voetplaat btw.

Zal binnenkort nog wel kijken of ik wat pics kan maken van de nieuwe, maar de poort layout is iig hetzelfde.

picture.php


picture.php


picture.php


picture.php


picture.php


picture.php


picture.php


picture.php


De zelfgemaakte flens (kopie evo-flens) de losse onderdelen van de flens werden bij de cilinder geleverd je moest het alleen nog ff zelf in elkaar lassen :p

picture.php


picture.php
 
komen er nog meer

picture.php


picture.php


picture.php


picture.php


picture.php


picture.php


picture.php


En de nieuwe cilinder met nieuwe voetplaat is ook binnen :)
picture.php


Genoeg pakkingen, blinde kopjes etc. erbij
picture.php
 
Last edited:
En de laatste serie :

picture.php


picture.php


picture.php


picture.php


picture.php


picture.php


picture.php


picture.php


picture.php


picture.php


Dat was het voorlopig, misschien volgende week nog wat pics van de nieuwe cilinder en wie weet ooit eens een keer een grafiekje van wat het uit de doos doet ;)
 
netjes..

hoe dik is nou eigenlijk de voetplaat dan?

ik kan iig begrijpen waarom deze nu van een ander materiaal is dan alu.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top