Nieuwe Parts #9

Status
Not open for further replies.
net of de rest achterlijk is :)

Poste man :p

Nee de rest is niet gek...maar ik ben gewoon de beste :+


Blablabla en het gissen gaat weer van start. Ben nou eens blij met een vinger ipv dat je gelijk die hele hand wil hebben.
Ik weet dat Pronk alles doet en verteld wat hij mag doen, maar hij krijgt ook van hogere hand te horen wat hij wel en dus ook niet mag vertellen. Imo zegt hij straks helemaal niks meer als er nog 20 van deze reacties komen. Dus houd het gewoon lekker voor je!

Kijk jij snapt het...dank u :)

Volgens mij behoor ik ook tot dit rijtje......., en ben ik ook zo'n gelukkige nuchtere nederlander die met een prototype bezig is geweest en nog steeds is.. maar voorlopig zijn we nog vollop aan het testen en moeten er nog resultaten komen, maar die zitten er zeker wel in...

Ja jij behoort ook tot dat rijtje Nederlanders Tho...alleen de vraag is of je ook onder de NUCHTERE nederlanders valt :+ hehe!

@ iedereen

Ik zal eerst aan Freddy moeten vragen of ik resultaten mag posten...maar mag vast wel zeggen wat het uit de doos scoort vd week :)
 
Ik vind het al relaxt dat we als nuchtere nederlandse prutsers gewoon een prototype krijgen en mogen testen... We vallen als Nederlandse amateurs dus opeens wel gewoon wel effe in het rijtje van Tedeshi, Cristofolini, Scooter Attack team etc.

Ik had niet anders verwacht hoor:henko:

@ pronk: dan eet je maar wat minder zodat je geen concurrentie hebt.
Van Tom moet je niet teveel verwacht, als ik al die kratjes soms zie:D.

(Grapje tom;))
 
Gisteren was ik bij mbv-scooter, en daar ook een leuke nieuwe part gezien:

Het betereft een Artek binnenrotor.... Met lichtspoel! 60Watt aan vermogen komt eruit. Je kunt het zo aansluiten op je kabelboom. Ik weet niet of het een variabele curve heeft, dat wist die man ook niet.

Interessant onderdeel voor op een straatscooter.

De prijs van de rotor zou minimaal 275 worden.
Is er daar al niet de MVT Millenium voor?
Desalnietemin is het zeker een aardig iets!

Trouwens, wel een erg hoge prijs voor zoiets.
 
Die fotoshoot heb ik thuis op de pc staan... Zit nu ergens anders, maar zal de foto's naar Pronk sturen zodra ik thuis ben, en dan zie je zo snel mogelijk meer......;)
 
ja , maar jij zei dat je m van de week binnenkreeg , dus niet had liggen.

in de boerenschuur ja :p

Ik bedoelde dat ik hem van de week binnen kreeg in de vorm van, hij is van de week binnen gekomen :p Haha...lekker verwarrend! ;)
 
Ik zag op de site van XSH.

Nieuwe 70cc Roost 2009.
Schijnbaar beter als de verwachtingen als ik het goed begreep?

Maarja ben benieuwd of dit een verkooppraatje is of dat het echt zo is.
Ik hoop het laatste :p
 
7477.jpg


ook nieuw geloof ik, zien er wel leuk uit iig.
 
is er al vrij lang en ook vaker tegengekomen...

is alleen nog weinig verkocht denk ik , gezien de prijs ;)

zal wel in de categorie SP3 / navigator liggen.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top