omdat je zuigersnelheid flink toeneemt als je hem op het zelfde toerental wilt laten draaien. Je kunt hem natuurlijk ook op een lager toerental laten draaien alleen zal dit dan wel te kosten gaan van je pk's.
Als je koppel stijgt bij hetzelfde toerental heb je meer vermogen/Pk
Ik ben benieuwd naar de uitlaten die Stage6 erbij zal gaan leveren. Ook zeker het verschil er tussen.
Als je goed kijkt naar deze foto
[ir]http://www.scooter-attack.de/stuff/stage6-development/stage6-rt-minarelli-70cc-07.jpg[/ir]
Dan zie je een wezenlijk verschil in de diameter van de uitlaatgang.
gek he 70cc en 95cc hoezo zou de uitlaatgang groter zijn bij de 95cc hummmmm
are you pondering what i'm pondering
Holy shit , einstein in de zaal.
Jos heeft een aantal rs125 racers staan, is z'n hobby. Dit zullen daar de cilinders wel van zijn..
Gast , lees eens....
Ik vraag nergens waarom dat is.
Ik meld alleen dat ik benieuwd ben hoe de uitlaten er uit te komen zien.
Het is een nieuw type flens voor scooters.
En de 90cc heeft een aanzienlijk verschil tov de 70cc.
Dus zal daar echt een compleet nieuwe uitlaat voor gemaakt worden.
En niet een universele voor beide cilinders.
Niet meer zo slim doen aub.
Wat is iedereen benieuwd naar die uitlaten? ik bedoel het gaat toch om de diameter van de buitenkant van die flens? dan past misschien bij de 70cc wel een c21 omheen. die 3 punts bevestiging heeft daar toch niks mee te maken?
Ik las net even door het Project van Harjo en kijk eens naar de cilinders die ik op de achtergrond zag liggen:
Heeft wel iets weg van de Stage6, het is hem niet, maar kwa vorm wel een beetje en kwa bevestiging ook.