Dat vind ik opzich ook wel raar, want Kiesler is neem ik aan gewoon een bedrijf waar een aantal ontwerpers werken. Die mensen zijn dus fulltime bezig met een frame ontwikkelen. En dan zijn ze klaar, heb je een eindresultaat wat 'slechter' is dan wat sommige jongens hier zelf maken. Wel denk ik dat ze de veiligheidsfactor wat hoger willen houden. Stel je voor dat er weer een 'DooD' situatie daardoor zou komen, dat zou al de 2e keer voor Kiesler zijn.
Die pijp zit er het hele seizoen al bij de sprinter van Sander op, Zeer goede pijpOok op mijn 80 2fast gebruik ik hem nu
Ohw oke, weet niet of die hier gepost mogen worden, maar zijn er ook grafieken aanwezig? Nooit echt op gelet eigelijk, denk vanzelf aangenomen dat het een JS80 was dan Maar pijp is volgens mij pas 13 augustus op de markt gekomen? Aangezien het op die datum op de site is toegevoegd.
Volgens mij met alle 3.... Kijk maar naar de "gaten" in de koelribben van de onderste 2 exemplaren...
Maar het is in ieder geval handig :!. (al stel ik me koppeling niet wekelijks bij oid)