Nieuwe Parts # 10

Status
Not open for further replies.
En misschien werkt het ook wel met de verstelbare hebo-koppelingen ? Ik weet niet hoe het verstellen daar gaat, maar ik neem aan dat er dat wel veel op lijkt.
 
Want een koppeling hoef je niet af te stellen? :)

dat is maar even , is zo gedaan..

als je een goeie koppeling hebt en deze is goed afgesteld hoef je die niet vaak meer af te stellen daarna..

een Hebo koppeling kun je met de meest open trommel ook afstellen zonder de boel los te draaien overigens.
 
Als je dat niet hebt moet je niet aan scooters sleutelen in de zin van afstellen. Voor een slagmoersleutel op lucht betaal je 25E en een elektrische had ik voor 35E.

Afstellen lukt mij anders toch prima zonder hoor ?

idd, ik gebruik zelf wel een luchttol, maar eigenlijk is een luchttol alleen maar dodelijk voor je schroefdraad van zowel je as en van je moeren, daarnaast slijten de moeren (zeskant) er ook alleen maar meer van. Tuurlijk...het is makkelijker sleutelen maar eigenlijk met de hand juist 10x beter dan met een luchttol...wel met een momentsleutel uiteraard.
 
@Melf, tja heb je gelijk in natuurlijk, maar knooierts zullen er altijd zijn.

@Pronk, helemaal mee eens.
 
idd, ik gebruik zelf wel een luchttol, maar eigenlijk is een luchttol alleen maar dodelijk voor je schroefdraad van zowel je as en van je moeren, daarnaast slijten de moeren (zeskant) er ook alleen maar meer van. Tuurlijk...het is makkelijker sleutelen maar eigenlijk met de hand juist 10x beter dan met een luchttol...wel met een momentsleutel uiteraard.


ik trek bijna alles na met momentsleutel oa vario, koppling, ontsteking, en cilinder en nog wat zaken

maar ik maak alles los met slagmoer sleutel
 
Als je dat niet hebt moet je niet aan scooters sleutelen in de zin van afstellen. Voor een slagmoersleutel op lucht betaal je 25E en een elektrische had ik voor 35E.

Waar haal jij in godsnaam een electrische slagmoersleutel voor 35 euro?

ben ik eigenlijk wel benieuwd naar dan ...
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top