Nieuwe Parts # 10

Status
Not open for further replies.
JS90 voor minarelli. Ben wel eens benieuwd naar testresultaten:)

xfx4hs.jpg
 
Die pijp zit er het hele seizoen al bij de sprinter van Sander op, Zeer goede pijp;) Ook op mijn 80 2fast gebruik ik hem nu:)
 
Dat vind ik opzich ook wel raar, want Kiesler is neem ik aan gewoon een bedrijf waar een aantal ontwerpers werken. Die mensen zijn dus fulltime bezig met een frame ontwikkelen. En dan zijn ze klaar, heb je een eindresultaat wat 'slechter' is dan wat sommige jongens hier zelf maken. Wel denk ik dat ze de veiligheidsfactor wat hoger willen houden. Stel je voor dat er weer een 'DooD' situatie daardoor zou komen, dat zou al de 2e keer voor Kiesler zijn.

Mee eens.

Echter als je het frame ontwerp bekijk heb ik nogal mijn twijfels over de "ontwerpers" van Kiesler. Ik vermoed dat er niet iemand met een constructeursopleiding achter zit.

Nee, waarschijnlijk is het iemand die vaak op dit forum zit en goed heeft gekeken naar de ontwerpen die voorbij zijn gekomen. En op basis daarvan zijn eigen schets heeft gemaakt.

No way dat er echt een ontwerpafdeling aan werkt zoals bij een bedrijf als Malossi...
 
Die pijp zit er het hele seizoen al bij de sprinter van Sander op, Zeer goede pijp;) Ook op mijn 80 2fast gebruik ik hem nu:)

Ohw oke, weet niet of die hier gepost mogen worden, maar zijn er ook grafieken aanwezig:)? Nooit echt op gelet eigelijk, denk vanzelf aangenomen dat het een JS80 was dan:p Maar pijp is volgens mij pas 13 augustus op de markt gekomen? Aangezien het op die datum op de site is toegevoegd.
 
Tja, de s6 R/T cilinders zijn ook nog niet op de markt, en daar word ook mee gereden.
Is waarschijnlijk dus gewoon een prototype. :)
 
Ohw oke, weet niet of die hier gepost mogen worden, maar zijn er ook grafieken aanwezig:)? Nooit echt op gelet eigelijk, denk vanzelf aangenomen dat het een JS80 was dan:p Maar pijp is volgens mij pas 13 augustus op de markt gekomen? Aangezien het op die datum op de site is toegevoegd.

Ik heb op mijn blok zeer veel uitlaten getest. Van joël heb ik allerlei prototypes getest en deze is van alle pijpen het beste uit de bus gekomen. Dit testen is van het winter/voorjaar allemaal gebeurd.
 
[ir]http://i31.tinypic.com/2n0rpue.jpg[/ir]

Zijn deze al voorbij gekomen??

Polini poulies voor pia.

groetjes
 
Dat kan wel. Was alleen benieuwd wat andere ervan vinden.

Zit een soort van zwarte coating op lijkt het en ze zijn ontzettend zwaar.
 
Ik rij er dit seizoen mee en ze zijn verder gewoon goed. Afstelling etc. moet wel wat anders dan de andere grijze poulie. Verder qau vermogens verschil zal ik binnenkort eens testen.
 
Niet nieuw, maar wel vanaf volgende week leverbaar (als het goed is) met een prijs van rond de 60€

CNC gefreest koppelingshuis van Stage6 in 3 versies. Met 1 van de 3 koppelingshuizen moet het mogelijk zijn om het nieuwe type s6 koppling aftestellen zonder het huis te demonteren....

kupplungsglocken-stage6.jpg
 
Volgens mij met alle 3.... Kijk maar naar de "gaten" in de koelribben van de onderste 2 exemplaren...

Maar het is in ieder geval handig :!. (al stel ik me koppeling niet wekelijks bij oid)
 
Volgens mij met alle 3.... Kijk maar naar de "gaten" in de koelribben van de onderste 2 exemplaren...

Maar het is in ieder geval handig :!. (al stel ik me koppeling niet wekelijks bij oid)


nee maja als ut beetje tegen zit ofso dat je de helebende ( met malossi delta) uitelkaar moet halen ben je dat zo zat, maar als stage6 dat echt zomaakt is het in 2 minuten gepiept om je koppling te verstelle
 
Ik zou dan voor de rechtse of de linkse gaan, kan je met een beetje geluk ook je veren veranderen zonder het huis te demonteren :)
 
wnnr komt btw die nieuwe cilinders van s6 R/T uit veel over gehoord/ gelezen maar vindt um nerges te koop staan
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top