Originally posted by Sjoerdyo
Jij zegt op een alu70 hoort een C16, kom op... Das natuurlijk dikke bull, ligt gewoon aan je cilinder en niet aan het materiaal van je cilinder.
Het valt me op dat er de laatste tijd erg veel gelul te zien is op het forum. Maja,
Keuze van je is goed, leuke cili, plus leuke uitlaat (niet helemaal optimaal, maar reken maar op lekker veel koppel, en een leuke top) en het variootje is natuurlijk om het mooi af te maken.
Originally posted by AeroxChest
Koop een Doppler asje, slechts 90 euro.
Originally posted by Casper
fje hebt luchtgekoeld, die hebo alu is dus vrij riskant met std carb. Pas dus op dat je niet een te kleine sproeier hebt, geen lange rechte stukken volgas, en met warm weer (zomer) extra alert op snel vermogens verlies etc! =>> beste dus een 17,5 of 19mm halen
Sorry vergeten te vermelden ik heb al een 17,5 DO
-Cilinder=goeie keus! Neem na de vakantie een shot/nardo, bij een maat vamme deedtie het op een hebo alu, opmerkelijk beter dan een yas R,P4R en Jolly
Ok is misschien over na te denken
als laatste valt mij net als Sjoerd op dat er echt veel Bullshit in deze tread staat!
Let er maar niet op
Originally posted by Bart Nrg Mc2
De afwerking laat inderdaad nogal iets te wensen over... Je kan hem laten afwerken bij een tuner, maar dan nog loop je risico's [lekken aan koelkanalen e.d., scheve tapgaten]...
Originally posted by Sjoerdyo
Jij zegt op een alu70 hoort een C16, kom op... Das natuurlijk dikke bull, ligt gewoon aan je cilinder en niet aan het materiaal van je cilinder.
Het valt me op dat er de laatste tijd erg veel gelul te zien is op het forum. Maja,
Keuze van je is goed, leuke cili, plus leuke uitlaat (niet helemaal optimaal, maar reken maar op lekker veel koppel, en een leuke top) en het variootje is natuurlijk om het mooi af te maken.
Originally posted by Arne@Piaggio
We beginnen er gewoon wel mee. Een Z is een S2, met die korte blauwe demper dus. Dat is gewoon een 50 pijp!!!
Originally posted by Arne@Piaggio
We beginnen er gewoon wel mee. Een Z is een S2, met die korte blauwe demper dus. Dat is gewoon een 50 pijp!!!
Originally posted by F12 AC
En aangezien ik liever het zaakje heel wil houden, koop ik @ Deventer een yamashi as met C4 lagers, en dan DAARNA koop ik de Hebo Alu.
Originally posted by Rally
Je kan met een hebo alu AC (=max 11500 rpm) toch net zo goed (of beter) c3 lagers gebruiken?