This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

[NHO] M-Tuned Nitrous Custom Cross Rox

Aangezien me kappen dus zijn gescheurd dankzij die leuke weg in Lelystad, kan ik opnieuw beginnen met mijn kappen.

Dus vandaag ff langs de autowinkel gegaan en alvast wat ingeslagen

-2 kilo plamuur [Motip]
-1 liter polyesterhars [Motip]
-1 vierkante meter vezelmat [Motip]



Helft van de uitlaatpoort ook maar even gepolijst



Grote Carterdeel is nu gekotterd, kleine deel moet ik nog doen.



Cil in het carter





Zoals de Aerox er nu bijstaat



Als de cilinder in het carter zit kan het blok getuned worden en zal hij even een straalbeurtje krijgen

Overigens staan er ook wat onderdelen tekoop,

-Gilardoni EVG 70 [tuned]
-DellOrto 21mm + Kelkje
-KBC Wig [tuned]
-Pia MHR Recht spruitstukje [tuned]
 
Wat een wrak nu :X. Maar dat gaat wel weer goedkomen, heb wel vertrouwen in je beunkunsten. Zonde van je kappen, maar dat is een risico als je over klinkers moet sprinten. Mja, heb je weer wat te doen.

grtz
 
Achja jongens, shit happens.

Nu kan ik hem lekker perfectioneren en nieuw kleurtje geven

Ik zal me iig iet vervelen in de vakantie
 
PetriK said:
dremel denks

dat is uit het handje

Facilly said:
Ja met hamer en beitel+pippi+

Wens je iig veel sterkte alvast. Het ziet er iig best erg uit.
Beter zet je er geen meet apparatuur tegen aan want ik denk dat je je kapot schrikt als je ziet waar je mee bezig bent. :X
 
Als jij het zegt

het is iig op maat gemaakt en niet de dremel erin gezet en kijken van.. hm nou nu past het wel (dus dat het geburen een cm te ver uitgejekkerd is)
 


het lijkt net alsof er een spijl in het midden van je spoeler loopt of ben ik de enige die dat ziet ?.
 
o ja i know ik zag het verkeerd! ziet er lijp uit @ foto , laat je het blok nog stralen?.
 
hehe ja, maar eerst blok verder pasmaken op de cilinder.

Zal vd week wel even nieuwe foto's van het blok buiten maken, aangezien het er nu beetje vaag uitziet idd