[NHO] M-Tuned Nitrous Custom Cross Rox

die sticker :P jij wou de grootte hebbe :D

k regel dak zondag een kleinere bij me heb ;)

edit:// die cilinders zijn allemaal wel toe aan een hoonbeurtje :henko:

bobbie voor mij ook maar 1ntje om het verhaal maar ff compleet te maken?

verre roks mitchelle...spreek u zondag @ loosdrecht als ik je kom ophalen oid

Facilly said:
C30 maar is met de gasbrander bewerkt. Helaas slecht te zien door de té donkere foto.

6_138.jpg

Dit snap ik even niet .. Sorry ben nog niet echt wakker

team-losi said:
die sticker :P jij wou de grootte hebbe :D

k regel dak zondag een kleinere bij me heb ;)

edit:// die cilinders zijn allemaal wel toe aan een hoonbeurtje :henko:

Hmm de cilinders zijn in het echt wel gewoon netjes hoor:P, dit is een beetje vertekend beeld. :X

Oke jongens, allereerst bedankt voor de reacties.

Over de uitlaat:

ik had er een hoop roest op zitten, dit heb ik eraf geschuurd met een schuursponsje en toen kreeg ik dus grijze plekken. Het was de bedoeling dat dit dus bij zou kleuren naarmate ik veel zou rijden. Dit gebeurde dus niet. Aangezien dit geen pan was heb ik de gasbrander gepakt en het zelf bruin gemaakt. Vandaar de wat donkere vlekjes etc.

Ik had aan Bob gevraagt of ie een yasuni sticker kon opsturen, toen vroeg ie groot of klein. Ik dacht dat hij met groot een normale yasuni sticker bedoelde, maar dit bleek dus niet zo. Het normale formaat zal dus nog volgen

Over de cilinders:

Wat Rainier zegt klopt. Valt irl allemaal wel mee. Ze zijn gewoon netjes en strak.

Nog één keer op lely banken met de gila en dan het hok uitelkaar en klaar maken voor de cross.

@ Rallye106, ja stop jij er maar lekker koolstofdioxide in :P

Facilly said:
Oke jongens, allereerst bedankt voor de reacties.

Over de uitlaat:

ik had er een hoop roest op zitten, dit heb ik eraf geschuurd met een schuursponsje en toen kreeg ik dus grijze plekken. Het was de bedoeling dat dit dus bij zou kleuren naarmate ik veel zou rijden. Dit gebeurde dus niet. Aangezien dit geen pan was heb ik de gasbrander gepakt en het zelf bruin gemaakt. Vandaar de wat donkere vlekjes etc.

Ik had aan Bob gevraagt of ie een yasuni sticker kon opsturen, toen vroeg ie groot of klein. Ik dacht dat hij met groot een normale yasuni sticker bedoelde, maar dit bleek dus niet zo. Het normale formaat zal dus nog volgen

Over de cilinders:

Wat Rainier zegt klopt. Valt irl allemaal wel mee. Ze zijn gewoon netjes en strak.

Nog één keer op lely banken met de gila en dan het hok uitelkaar en klaar maken voor de cross.

@ Rallye106, ja stop jij er maar lekker koolstofdioxide in :P

ja dat zijn die duitse purge kitjes....(kijk ma ff op ebay.de)
zelfde effect voor minder geld....
als je t toch niet in gaat spuiten...

Facilly said:
Vincent Hij blijft zowiezo deze kleur idd :P Maar misschien wordt het toch een keer overnieuw gedaan :P

Theyske Thnx, heb al een TNT Stuur erop zitten. Alleen nog geen foto's van ;)

A-bizar Ik zal er rekening mee houden en is nagaan hoe het met de druk van deze slangen zit. 70bar is namelijk best een hoop :+

70 bar, dat is ruim 3 atmosfeer, dus als je hem in 1 keer openzet en dan naar achter richt, ga je harder bij een sprintje, door de stuwkracht whaha 8p :P:P

Maar, het komt allemaal goed man :)

Back