[NHO] M-Tuned Nitrous Custom Cross Rox

Evolution Voorlopig doet het Nitrous kitje nog even niks. Hij moet eerst maar is een plek krijgen, kan hem nu nergens kwijt :D

Dirkie In lelystad rijd ik met de Gilardoni. Wil nog 1x banken voordat het uit elkaar gaat ;)

Enzo Idd, maar ik had er een hoge verwachting van. Poortjes zijn netjes geworden. Heb ook nog een Speed 7t van iemand getuned laatst. Deze ging ook lekker rap vooruit. Helaas is die nu inbeslag genomen.

Bewijst maar weer hoe hard ie ging :emo:

Facilly said:
A-Bizar Naja de mensen begrijpen wat ik bedoel, dus mij maakt het niet uit.

Het is trouwens een Purge systeem op het moment aka droog systeem. Gebruik het voorlopig eerst dus om te purgen (NOS in de lucht spuiten zeg maar, zie 2f2f de film)

Binnekort, als ik er één tegen kom, koop ik nog een solenoid/gasklep en zal hij als Nat systeem kunnen werken. Maar zo ver ben ik iig nog niet.

De mensen die het niet snappen , snappen het ja :P
Nos kan je niet in de lucht spuiten...
Nos maakt Nitrous oxide kitjes. Net zoals NX dat doet.
Snap je m nou? :D

Bedoel dit btw niet om af te zeiken hoor. Ik wil je wat duidelijkheid geven want het staat zo raar :)

ik gok, dat als je die fles opendraaid ( mits je zo een suicidal ding ergens gevuld kan krijgen) dat de slangen klappen. ziet er mij net iets te veel uit als normale kraan verleng slangen....

plus, laat jij em maar vullen met NX :rolleyes: is zou hem vullen met NO2....

Bart@Sp said:
ik zou hem vullen met NO2....

N20 :*

Ontopic, de rox vind ik er zeker mooi uitzien, ook leuk dat je zelf met tuning etc bezig bent. Ben benieuwd naar je score's als het allemaal klaar is. En ook leuk om te zien dat er iemand is die zelf een lachgas kitje aan het knutselen is. Opzich stelt zo'n kit geen reet voor namelijk :W

Lucas said:
N20 :*

Ontopic, de rox vind ik er zeker mooi uitzien, ook leuk dat je zelf met tuning etc bezig bent. Ben benieuwd naar je score's als het allemaal klaar is. En ook leuk om te zien dat er iemand is die zelf een lachgas kitje aan het knutselen is. Opzich stelt zo'n kit geen reet voor namelijk :W

idd... dat purgen gaat zeker wel lukken, je werkt daar toch niet met sproeiers etc...

A-Bizar Hoe lang wil je er nou over door drammen, ik snap je punt nu wel. En wat maakt het nou uit hoe je het noemt? Het gaat erom dat zoiets werkt.Verder zal het me geen hol schelen of ik het nou Nos, NX, Zex, TNT of Venom noem. Zo kan je natuurlijk overal een punt van maken :+ (no offence verder :P)

Stefan Thanks ;)

Bart Ga alsjeblieft iemand anders betweteren :)

Lucas Kit zelf is vrij simpel samen te stellen. Enige waar je op moet letten is dat de draad van de slangen op de fles en de (electrische) gasklep passen.

Patrick Precies ;)

Facilly said:
A-Bizar Hoe lang wil je er nou over door drammen, ik snap je punt nu wel. En wat maakt het nou uit hoe je het noemt? Het gaat erom dat zoiets werkt.Verder zal het me geen hol schelen of ik het nou Nos, NX, Zex, TNT of Venom noem. Zo kan je natuurlijk overal een punt van maken :+ (no offence verder :P)

pm ;)

Facilly said:
Bart Ga alsjeblieft iemand anders betweteren :)

dude dit is geen betweteren, zo'n kit wordt getest op weet ik veel hoeveel bar. t gaat om je eigen veiligheid ;)

typfout is moeilijk btw N20 idd :X

Last edited:
Ze proberen je alleen maar te helpen M :*

Zo'n lachgas kitje bouw je niet zomaar even namelijk :+

Niels Thnx ;) hopelijk begin Juni..

A-Bizar Danke

Bart Sp Ik gebruik het toch als purge set, er komt dus niks het motorblok in. Dus dit zal allemaal wel meevallen. Het zijn ook staalgevlochten slangen die vrij stevig zijn.

Bart Blaat

Dennis Thnx ;) gaat goedkomen

Wel vrolijk blijven he :* Anders even aan je setje lurken zodra ie gevuld is ;).

Dit blijft 1 vd mooiste Roxjes, dus dat zegt genoeg. Erg vet dat je ook zo in je Cross gaat hakken, ziet er overigens erg netjes uit.

Succes

Ja ik word altijd beetje geirriteerd als er over van die kleine dingen zo'n probleem gemaakt wordt.

Thnx voor je reactie :*

damned kerel, deze is wel echt bruut, alleen vind ik m-stuur minder, maar is smaak zoals ze altyd zeggen hé, iig veel succes ng met je spul

Facilly said:
Bart Sp Ik gebruik het toch als purge set, er komt dus niks het motorblok in. Dus dit zal allemaal wel meevallen. Het zijn ook staalgevlochten slangen die vrij stevig zijn.

Ik bedoel dit absoluut niet om te zeuren en ik zal er na deze reply ook zeker over ophouden...
maar het gaat er niet om of je het in je blok spuit. Op zo'n fles vol met n20 staat +/- 70 bar.
Als ik me fles een heel piep klein stukje opendraai zonder solenoid er tussen ( dus gewoon in de lucht spuit ) , ... je wil echt niet weten wat een kracht daar achter staat. Laat staan als jij je fles helemaal open zet en er een leiding/verbinding knapt oid.
Dus doe ermee wat je wilt. Maar houd er wel rekening mee dat het ernstige gevolgen kan hebben als het fout gaat.

Ik zeg dit echt om je te helpen ( bart ook ), niet om je af te zeiken :)

Vincent Hij blijft zowiezo deze kleur idd :P Maar misschien wordt het toch een keer overnieuw gedaan :P

Theyske Thnx, heb al een TNT Stuur erop zitten. Alleen nog geen foto's van ;)

A-bizar Ik zal er rekening mee houden en is nagaan hoe het met de druk van deze slangen zit. 70bar is namelijk best een hoop :+

Gister ging ik weer eens rijden en toen zijn me koppakking en koelslang @ cilinderkop stuk gegaan. Dus kon het zooitje er weer af. Ik wilde de Gilardoni nog wat verder bijwerken, dus opzich kwam het wel goed uit.

De Cross

1_561.jpg

8_103.jpg

Boostpoortjes Cross

2_310.jpg

De Gila

3_246.jpg

7_118.jpg

Boostpoortjes Gila

4_187.jpg

Cross vs Gila

5_167.jpg

9_086.jpg

C30 maar is met de gasbrander bewerkt. Helaas slecht te zien door de té donkere foto.

6_138.jpg

En ik had laatst nog een Speed 7t bewerkt, hier ook maar een fotootje van
[links is gedaan, rechts nog niet]

s5_000.jpg

Back