This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

[NHO] M-Tuned Nitrous Custom Cross Rox

Vandaag kreeg ik de Kartcarb binnennn

snel uitgepakt en gelijk maar even in elkaar gezet.

Toen ook maar even de kelk gepolijst.





Home tuned inlaatplaatje

Membraan kant





Carbu kant



Inlaatsetje



Plaatje op carbu



Oud vs Nieuw



Met de NHO zijn we aanwezig in lelystad 23 april.

Daar zal ik rijden met:

Gilardoni 70 Home Tuned
Yasuni Carrera 30
JHC 24 Kartcarb
XSH Filter 70mm
Malossi MHR 2000
Malossi MHR Delta Clutch
Rito 10 pen
SKF C3 Lagers
Malossi VL12 Membraan
Home Tuned Inlaatplaatje

Eens kijken wat er uit te halen valt
 
Dennis MHaRea said:
70 bar, dat is ruim 3 atmosfeer, dus als je hem in 1 keer openzet en dan naar achter richt, ga je harder bij een sprintje, door de stuwkracht whaha 8p

Maar, het komt allemaal goed man


Naja das toch ook de bedoeling van nos ,dat je hem naar achteren richt zodat je harder gaat:+
 
M hij is toch wel botti

Zie je morgen Abend

GruBgot

Bart
 
Die houd ik voorlopig nog even, voor het geval de carb zal gaan vervelen.

Vandaag voor het eerst met de kartcarb gereden. Ding wilde gewoon niet starten.

Toen hele carb uitelkaar gehaald en toen bleek waarschijnlijk dat een membraanpje een beetje plakkerig was, doordat hij een tijdje niet gebruikt was. Nadat hij weer in elkaar zat begon hij beter te starten en begon ik aan de knoppen te draaien.

Onder staat ie nu prima, boven wat minder.

Dus morgen ochten nog ff verder afstellen en dan moet het goed gaan komen op de bank

De kartcarb valt me iig helemaal niet tegen. Afstellen vind ik ook goed te doen
 
ok relaxt....neem als je wil morge wel ff je getunede wigje mee ofz want die wil ik even testen als het mag

succes met afstellen arie...zie je morge in NHO jullie rijden namelijk met mij heen...gaat wat makkelijker met de ruimte enz
 
NEEEEEEEEEEE DAT MEEN JE NIET:-|

OMG...mitchel..is het nog te maken denk je?...mischien dat we hem nog wel even kunnen fixxen vanaaf oid want hij moet gewoon rijdend daar staan.

ik spreek je zo
 
kom op zet anders gewoon ff je 21mm erop
zodat je tog kan rijden
ik zie je morge in lely wel
owja wouter ik heb geen waterpomp meer nodig


laterz DJ
 
MHR CROSS ROX said:
NEEEEEEEEEEE DAT MEEN JE NIET:-|

OMG...mitchel..is het nog te maken denk je?...mischien dat we hem nog wel even kunnen fixxen vanaaf oid want hij moet gewoon rijdend daar staan.

ik spreek je zo

Nja ik moet een nieuwe hebben. Dingen zijn 1.20 euro, helaas zijn de winkels alleen dicht.

Dus dit schiet niet op. Hopelijk is vd kruijs morgen aanwezig tussen de stands, anders is de hoop opgegevenx|
 
ik had vroeger altijd me kartcarb snel afgesteld. Deed ik gewoon onder het rijden! maar zeker vet hoor die carb! en het project is gewoon bruut. Zeker met het purge systeem wil ik wel zien werken.
 
A-Bizar said:
wilde je op de meeting nog ff je kart carbje gaan afstellen dan? :X
wel goed zuur dit btw

Ja ik stond daar namelijk al om 8.30 uur, terwijl de meeting pas om 13.00 uur begon.

Dus afsteltijd zat

Zoveel werk is het niet met die schroeven
 
Vandaag dus naar Lelystad geweest.

Ik stond daar samen met rainier en mick om half 9 sochtends. De 5th stond er al met de vrachtwagen.

Ik had me 21mm toch maar meegenomen, want ja. De meetings begon pas om 13.00 uur. Dus tijd zat om te beunen. In die tussentijd de carburateur dus beetje af zitten stellen.

ECHT ALLES ZAT TEGEN

-stuurpen liet opeens los
-voorkap wiebelde zo erg met die klinkers dat ze eraf moesten
-achterkap begon door me mono heen te scheuren door die pokke klinkers
-me gas had geen terugslag
-me killswitch deed het niet
-carb vloog opeens uit me spruitstuk
-etc

Maar ondanks dat reed de Aerox uiteindelijk goed. Dus ging ik maar is kijken wat hij op de bank deed.

Ding was gewoon niet te houden. Hij bleef stuiteren op de bank. Dus samen met rainier op de achterkant van de rox gehangen, maar het mocht niet baten. Uiteindelijk kwam hij op 14 pk uit, alleen had hij geen uitdraai omdat de bank begon te spacen door me std ontsteking. Deze kon de toeren niet aan.

Ik heb nu dus een uitdraai met te vage lijnen, waarbij staat dat hij:

24000 toeren ij 281 km/h heeft. Klopt geen zak van dus.

Iig was de score 14 pk en dat kwam dus alsnog grotendeels door de ontsteking. Alhoewel ik 14 echt al gigantisch hoog vindt voor de setup waar het mee was.

Gilardoni 70 Home tuned
Rito 10pen
Yasuni C30
DellOrto 21mm
Twin Air
MHR 2000
MHR Delta Clutch
Mhr Ventilvar
KBC Wig Home tuned
MHR Spruitstuk Home tuned
SKF C3 lagers
std ontsteking
std poulies
std carters
geen kartcarb

valt dus nog een hoop mee te halen

Even 1 fotootje:

 
doel bereik hoop ik nu

Dit keer moet je gwn ff alles na kijken en uitelkaar halen en het in 1 keer goed in elkaar zetten, de hele tijd gaat er wel wat stuk bij je (al sinds dag 1 met dat ding )

Succes Vince
 
Ja Mitch

Ding HELEMAAL uit elkaar trekken en netjes in elkaar zetten nu