Vandaag dus naar Lelystad geweest.
Ik stond daar samen met rainier en mick om half 9 sochtends. De 5th stond er al met de vrachtwagen.
Ik had me 21mm toch maar meegenomen, want ja. De meetings begon pas om 13.00 uur. Dus tijd zat om te beunen. In die tussentijd de carburateur dus beetje af zitten stellen.
ECHT ALLES ZAT TEGEN
-stuurpen liet opeens los
-voorkap wiebelde zo erg met die klinkers dat ze eraf moesten
-achterkap begon door me mono heen te scheuren door die pokke klinkers
-me gas had geen terugslag
-me killswitch deed het niet
-carb vloog opeens uit me spruitstuk
-etc
Maar ondanks dat reed de Aerox uiteindelijk goed. Dus ging ik maar is kijken wat hij op de bank deed.
Ding was gewoon niet te houden. Hij bleef stuiteren op de bank. Dus samen met rainier op de achterkant van de rox gehangen, maar het mocht niet baten. Uiteindelijk kwam hij op
14 pk uit, alleen had hij geen uitdraai omdat de bank begon te spacen door me std ontsteking. Deze kon de toeren niet aan.
Ik heb nu dus een uitdraai met te vage lijnen, waarbij staat dat hij:
24000 toeren ij 281 km/h heeft. Klopt geen zak van dus.
Iig was de score 14 pk en dat kwam dus alsnog grotendeels door de ontsteking. Alhoewel ik 14 echt al gigantisch hoog vindt voor de setup waar het mee was.
Gilardoni 70 Home tuned
Rito 10pen
Yasuni C30
DellOrto 21mm
Twin Air
MHR 2000
MHR Delta Clutch
Mhr Ventilvar
KBC Wig Home tuned
MHR Spruitstuk Home tuned
SKF C3 lagers
std ontsteking
std poulies
std carters
geen kartcarb
valt dus nog een hoop mee te halen
Even 1 fotootje: