Facilly said:A-Bizar Naja de mensen begrijpen wat ik bedoel, dus mij maakt het niet uit.
Het is trouwens een Purge systeem op het moment aka droog systeem. Gebruik het voorlopig eerst dus om te purgen (NOS in de lucht spuiten zeg maar, zie 2f2f de film)
Binnekort, als ik er één tegen kom, koop ik nog een solenoid/gasklep en zal hij als Nat systeem kunnen werken. Maar zo ver ben ik iig nog niet.
Bart@Sp said:ik zou hem vullen met NO2....
Lucas said:N20 :*
Ontopic, de rox vind ik er zeker mooi uitzien, ook leuk dat je zelf met tuning etc bezig bent. Ben benieuwd naar je score's als het allemaal klaar is. En ook leuk om te zien dat er iemand is die zelf een lachgas kitje aan het knutselen is. Opzich stelt zo'n kit geen reet voor namelijk :W
Facilly said:A-Bizar Hoe lang wil je er nou over door drammen, ik snap je punt nu wel. En wat maakt het nou uit hoe je het noemt? Het gaat erom dat zoiets werkt.Verder zal het me geen hol schelen of ik het nou Nos, NX, Zex, TNT of Venom noem. Zo kan je natuurlijk overal een punt van maken :+ (no offence verder)
Facilly said:Bart Ga alsjeblieft iemand anders betweteren
Facilly said:Bart Sp Ik gebruik het toch als purge set, er komt dus niks het motorblok in. Dus dit zal allemaal wel meevallen. Het zijn ook staalgevlochten slangen die vrij stevig zijn.