[NHO] M-Tuned Nitrous Custom Cross Rox

Arg.. blijken ze dus voor een NTT 8euro te zijn en voor een NRG 32euro. Terwijl het precies dezelfde roosters zijn.

Vet kut :D
 
Vandaag alles afgemaakt en in elkaar gezet.
Rox heeft nu flink wat draden weer :(

804086L.jpg


Uitlaatje klaar en 10 lagen blanke lak

804087L.jpg


Wuppie Powerrr

804089L.jpg


804090L.jpg


Karttank en Kartbox in een buddy..

804091L.jpg


804093L.jpg


804095L.jpg


804097L.jpg


804099L.jpg
 
Kan t niet helpen maar ding ziet er echt schraal uit.
Kijk naar: kvs slangen, verschillende kleuren/te lang?, kartbox, achterveer, c30, karttank, subframe (vies/beschadigt) en t frame zelf.

Zou ff beetje bij de basis opnieuw beginnen als ik jou was.
 
[5th]Tom. said:
Kan t niet helpen maar ding ziet er echt schraal uit.
Kijk naar: kvs slangen, verschillende kleuren/te lang?, kartbox, achterveer, c30, karttank, subframe (vies/beschadigt) en t frame zelf.

Zou ff beetje bij de basis opnieuw beginnen als ik jou was.


Zo d8 ik er nou ook over :P
 
Kvs slangen zijn allemaal rood, dit komt door koelvloeistof
Frame en subframe worden tegelijkertijd gespoten met de kappen
Karttank wordt vanzelf zo nadat er benzine/olie in zit
KVS Slangen te lang, dit komt omdat het in een vouw moet zitten met de kappen
Achterveer wordt nog mono veer
 
En zo dacht ik er ook over, De lak over je frame begint volgens mij ook al los te laten en het ziet er een beetje matig uit, optisch dan.
 
kijk eens een post boven je :)

Ik vind het resultaat met je c30 erg mooi... veel beter dan eerst :) hij word nog bruter wanneer die lekker bruin word :D, ik zou alleen die kartbox dumpen, ziet er echt niet uit imo...
 
Woei een positieve reactie :P

Thnx pattie, moet hem nog even insmeren met olie en dan wordt ie hopelijk weer netjes.

Met die kartbox schijn je meer kracht en koppel te hebben met zo'n kartcarb, dus die moet er echt op komen. Krijgt natuurlijk wel een betere plaats als de achterkap af is ;)
 
Mitch ziet er wel tof uit maar die kartbox kan egt zo niet.. spuit em eerst dat ding is echt strontlelijk.. heb da ding al 100x in echt gezien :D maak em mooi glans zwart ? Enne die kartbox zal gaan scheuren als dat zo schuin erop zit :(
Enne poetsen mag ook :D
Verders zal het wel hard lopen :D
 
Back
Top