[NHO] M-Tuned Nitrous Custom Cross Rox

Precies

Aangezien de stelschroef gewoon nergens meer te krijgen is heb ik een aanbod van dennis vd spoel gekregen om 2e JHC carbje te kopen. Deze zal ik morgen als het goed is ophalen en dan van die carb een stelschroef na laten maken door Bob, zodat ik toch met kartcarb kan gaan rijden. Enige kutte is nu alleen dat ik er niet ben met meeting Best, terwijl ik er zo naar uit keek. Maarja, shit happens:P
 
Wel klote, wel leuk dat je bob weer aant werk zet :P
Ik was je oude voorkap nog aan het bewondere net, ik zo ding is gewoon r00d man, Bob pakt em zo "ik : oee best wel sjainie ;)"

Maar goed hopen dat het zaakje weer hard gaat lopen met de andere carb :)
 
Vandaag kreeg ik een pakketje van Bob. Ik had laatst mijn voorkap naar hem opgestuurd en kreeg nu eindelijk is de geruilde spullen.

Ik kreeg:

-Voorkap
-Voorlicht
-Grill
-2x Roosters
-Buddybak
-Kartbox
-Pasgemaakt freesje
-Stage 6 Temp + Toerenteller
-Afgedraaid halfpoulie

(niet alles hiervan was btw geruild tegen de voorkap)

798641L.jpg


En me vader kwam vandaag thuis met dit:

798638L.jpg


798635L.jpg


De linker carb is bij de kartshop nagemeten en schijnt volgens Dennis wat meer koppel onderin te hebben, dus deze houd ik voor mezelf. Hij is compleet, dus ik kan er inprinciepe al mee rijden. Dennis001 kon misschien nog aan een stelschroef voor mijn oude carb komen, zo niet dan laat ik er 1 door bob namaken.

Deze gaat zeer waarschijnlijk naar Wouter, maar bij interesse hoor ik het graag.

Het plan zonder ophoogplaat te rijden tussen carb en membraan gaat helaas niet door. Aangezien er een spijltje in de v-force zit en daardoor de vlinderklep (gasschuif) niet volledig open kan.

morgen hopelijk foto's met alles onder de scooter :)
 
Morgen :W

Eerst nog even de uitlaat afmaken, dus morgen vulling voor gasbrander halen en dan kan die.

Kartbox is nu pas gemaakt en tankje past er ook in :W

Ben vandaag (en gister) best lang bezig geweest met de gasschuif van die kartcarb. Gasschuif wilde wel open gaan, maar niet dicht (dmv gashendel). Uiteindelijk is het verholpen alleen geeft ie nog geen terugslag (bij gashendel) ondanks de vele olie. Maar dat komt later wel :W
 
hij is gek zeg, dat hij dat tegen jouw voorkap heeft gerolen :P
haha neej grapje :P.
ziet er tof uit kerel ;) spreek je snel weer eens op un meeting
 
Speedboer said:
hij is gek zeg, dat hij dat tegen jouw voorkap heeft gerolen :P
haha neej grapje :P.
ziet er tof uit kerel ;) spreek je snel weer eens op un meeting

Zo gek benk tog niet :D

maar inruil voor die kap heeft ie 1 nrg rooster gekregen, 1 onderkuip en de complete voorkap *D de rest heeft mitchel gekocht/gekregen van me
 
Back
Top