This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

[NHO] M-Tuned Nitrous Custom Cross Rox

Beter word die picca effe gerised.. best irri
Mitch pakkeetje van bob is vanaf morgen onderweg werd me verteld !
 
TimdW said:
Beter word die picca effe gerised.. best irri
Mitch pakkeetje van bob is vanaf morgen onderweg werd me verteld !


idd ik kan um ook zo posten maar weet niet of mitch dat wil.
iig bedankt Cj
 
Lekker boeiend allemaal

Er zijn nuttigere dingen te doen met je leven als uren in het pimpen van een fokking uitlaat te steken

Zo lelijk is ie imo niet eens, en na het rjden wordt ie toch weer zwart, dus om hem helemaal mooi te maken is lekker kansloos, al helemaal met ditweer
 
Ik zal maar niks meer over de uitlaat zeggen

Wel zal ik je 3 tips geven: pak de brander en maak de hele uitlaat blauw (origineel :+), schuur de lasnaden weer weg en gebruik een autogeen brander dan krijg je mooie dunne lijntjes of hang die uitlaat eronder en stook hem flink warm en smeert er flink wat olie op zodat hij mooi bruin wordt en je de lasnaden niet meer ziet.
 
Wacht eerst maar is af totdat die naden wat smaller zijn en hij in de lak staat.

Polijsten vind ik zowiezo echt heel lelijk. Nieuwe C30 heeft ook blauwe lasnaden, alleen wel een stukje dunner idd. Dus als deze naadjes wat dunner zijn post ik wel weer foto's

al die conclusies die gelijk worden getrokken ook :7
 
Mensen doe niet zo moeilijk, die uitlaat is maar een klein deel van die hele scooter, en die uitlaat is er voor prestaties en die zullen er niet minder op zijn geworden, net werk M, veel succes
 
prestaties niet. maar wat jij zegt een DEEL van de scooter. een pijp valt gelijk op als je naar een scooter kijkt.

maar genoeg gelult over die pijp. ben benieuwd wat je er van gaat bakken met die pijp.
 
Ben al bijna klaar met de re-make-over

Dit keer dunne lasnaden en ziet er idd stukke beter uit

thnx voor de negatieve reacties
 
je hebt hem mooi opgeknapt.
Het zou niet keuze zijn om een uitlaat op te knappen, ik vind het het aanzien van de scooter.
Ik vind WEL dat je het mooi hebt gedaan..

succes