Muay Thai/Kickboksen/Fullcontact

lamahoofd said:
Zat te denken aan jiu justu icm fitness en daarna mss boksen als ik wat leniger ben.Zou dat denken jullie een goede combi zijn?

JiuJitsu samen met fitness wel, en idd je kunt beter leniger worden voor JiuJitsu dan boksen:)

Boksen is meer snelheid en reactie vermogen, jiujitsu echt soepelheid en lenigheid ivm dat je naar het gezicht mag schoppen, werpen, en grondgevecht.

-Tom
 
doe nu bijna 3 jaar aan kickboxen.
vind het egt helemaal super. Voordat ik eraan begon was me conditie helemaal 3 X niks. Ondanks dat ik nog rook :S is me conditie goed. Train 3 X per week.

1/2 jaar bij fit-inn in mijdrecht getraind. vond dat niet zo super
3/4 jaar bij UCC in uithoorn getraind. Is al wat beter maar was nog steeds niet hetgene wat ik wou.
nu sinds 1,5 jaar +/- bij regil gym in Amsterdam. De trainers zijn Reggie en Gilbere.
Reggie was/is de 2de trainer van Remy Bonasky naast Andre Manaart
Gilbere is oud wereldkampioen boxen. Staat ook geschilderd boven sportschool de Kuip in Amsterdam als 1 v/d 5 beste vechters en kampioenen die sportschool de kuip heeft getraind.
 
mjah dat zegt dus helemaal niets, wat mijn trainer altijd zegt wanneer hij word gevraagt voor een demo of een open les is, oke ik wil wel maar ik doe zelf helemaal niet.

de leerling (waaronder ik ) moet het goed doen doe ik het goed kan men zien dat hij het ook goed doet.
het gaat niet om de bekers die je trainer behaald heeft, het gaat er om dat hij het kan overbrengen naar jou.
 
Funk_dm said:
het gaat niet om de bekers die je trainer behaald heeft, het gaat er om dat hij het kan overbrengen naar jou.


Goed punt,...
Wat ik me eigelijk afvroeg is: Hoe kan je een gym beoordelen op hoe goed ze de zaken voor elkaar hebben. Ik ga na dit voetbal seizoen boksen, maar ik moet hiervoor naar Apeldoorn wat voor mij een redelijke afstand is, ik heb geen zin om daar te beginnen en daarna erachter te komen dat t niks voorstelt. Dus tips?
 
ik heb zelf op taekwon-do gezeten , tot de blauwe band rode slip , daarna ben ik eraf gegaan omdat het gewoon te saai was , hele tijd tuls herhalen en vooral de staps zijn saai.. maar het sparren was altijd wel leuk:).. ik merk wel dat ik nu ook niet meer zo lenig ben als een jaartje terug.. toen kreeg iick me been tot iemands hoofd , maar nu nog maar net tot de schouder..
ik zit nog te twijfelen of ik weer op kickboxen ga , of voetbal..
 
200503191956061500_1.jpg


Dat is m volgens mij. (Check het verschill!)
 
de nederlanders eunen het K1 toernooi zag ik al:p

10 van de 13 toernooien door nederlanders gewonne, netjes +pippi+

En die (chap) choi hoef ik dus echt neit in een donker steegje tegen te komen :|
 
haha ja maar als je naar die choi gaat kijken in zn gevecht is ie na 1 minuut al dood moe als ie 3 keer geslagen of geschopt heb dus dat is wel in je voordeel als je wat lichter bent maarjah als je een klap krijgt lig je gelijk :p
 

Similar threads

Back
Top