MP3 speler

IPOD !
Ik blijf erbij dat ik t een meesterlijk ding vind8)

Als je prijs/mb verhouding bekijkt dan kom je met Ipod beter uit dan zon stick geval van 200 or :rolleyes:
 
Weet iemand waar ik een test kan lezen van de verschillende mp3 spelers ? op consumentenbond.nl kan ik namelijk niks vinden. Wil graag meer weten over de MobiBLU DAH-1000.
 
Ik heb twee keer een Mpio mp3speler gekocht. Wat een goede dingen zijn dat, wat een comfort. Dikke aanrader!

Mijn broertje heeft net de Mpio Fl100 gekocht, superding!
 
Originally posted by R@zzle
Ik heb twee keer een Mpio mp3speler gekocht. Wat een goede dingen zijn dat, wat een comfort. Dikke aanrader!

Mijn broertje heeft net de Mpio Fl100 gekocht, superding!

heb je er meer info over en evt. een site waar ik hem kan bestellen?
 
Originally posted by mvanwinsen5
Wie niet alleen, $$$$$$$$$ :(

daarom zei ik ook dat ie nu bij bijenkorf 249,- is,
dat is maar 30 euro meer dan een MobiBLU DAH-1000.

je kunt er echter toch wel enkele nummers meer op zetten :p
 
IOPS MFP-3xx

9.jpg


COWON iAudio 4

iAUDIO4_photo_16_big.jpg
 
Iemand toevallig nog ervaring met de shop: mp3man.nl? Ik zag dat daar die MSI Megastick wel gunstig geprijs was, dus dat leek me wel wat. Of het moet natuurlijk een onbetrouwbare kk-winkeldinges zijn... Dus als iemand al eens wat besteld heeft daar, let me know :)
 
Ik heb de Mobiblu besteld op www.mp3cdspeler.nl
Ik heb voor deze gekozen omdat ik erg veel prositieve reactief over gelezen heb. Ik heb hem gister om 16.00 besteld en de volgende morgen om half 11 was hij er al. Het is echt heel heel gaaf en mooi ding. Verder kan je bij deze ook steeds nieuwe software erop zetten, dus steeds een betere versie en dat kan bij de MSI dus niet. Ook vind ik de bediening en geluid van deze mobiblu een stuk beter dan de MSI. Ik heb hem al getest want ik ken iemand die een MSI heeft. 256 mb is in ieder geval voldoende :D
 
Bij de HEMA komt binnekort n mooi dingetje in de aanbieding.
128MB Flash, IDv3 support, FM-radio, voor 80 euro incl 2 jaar garantie.

Mn vriendinnetje heeft m al, is een erg mooi klein dingetje. Ben t merk alleen even kwijt :?
Heb zelf een mpman (V&D), zelfde kwaliteit als die van mn vriendin, maar dan zonder radio, voor 100 euro meer :?

Kijk dus voor de grap eens bij de HEMA :) (Raar maar waar)


=EDIT=
HEMA site
003_16_17_2004.jpg

MP3 SPELER
Met ingebouwde radio en afstandsbediening. 128MB
intern geheugen. USB connectie.
2 jaar garantie 139.95 nú 89.-
 
Hallo,

ik wil voor de zomer ook tot aanschaf overgaan van een MP3 speler.

Nu is mijn oog gevallen op het volgende model:

Creative Jukebox Zen Xtra 60GB

Maar nu staat er het volgende bij:
Bitrate ~8Kbps tot ~320Kbps

Nu kwam ik vandaag een MP3 op mijn computer tegen met een bitrate van 480 kb/s :S

Kan deze mp3 speler dit nummer wle afspelen dan??

Graag antwoord van de mensen die er verstand van hebben met een goede uitleg.
Ik wil namelijk serieus deze speler kopen, maar als ik nummers boven de 320 kb/s niet kan afspelen heb ik er natuurlijk niet veel aan.

Alvast bedankt!
 
Back
Top