Mp3-speler

mp3man.nl

Ik heb de MPIO FL100 gekocht. Flex ding, 128 mb. E249,- Vooral belangrijk om op te letten: equilizers!! (of hoe je het schrijft:)). MPIO's hebben heel lekker geluid. De meest mp3spelers hebben eg zwaar klote geluid, net een ouwe walkman...
Deze van mij is ook uitbreidbaar tot 256mb, zit radio op (id&t radio onderweg:):)) en opname functie. Blacklight enz enz kijk maar ff op die site!
 
die diva mp3 spelers zijn niet slecht. ze hebben 32 meg ingebouwd geheugen maar je kan het uitbreiden met compact flash kaartjes. zo heb je voor dikke 120€ al diva speler met 160 meg (32+128)

mja zelf zou ik net md nemen ipv van mp3 speler
 
Originally posted by S|<etc|-|y
ik zou als ik jou was ff naar www.freecom.com gaan staat ook een mooie mp3 speler voor 140 euro en de mini cd mp3 speler staat daar voor 119 is wel een kijkje waard:p
Die heb ik dus , perfect ding alleen geheugen is 2x naar de $%^&* geweest :| was verder garantie enz , perfect geholpen dus mag niet klagen.
Had hem voor 120€ trouwens (excl extra 128mb kaart). Heb er totaal dus de std 64 interne geheugen en 128mb kaart=196 mb in zitten. Is meer dan zat (kan je zo lifesets enz opfixen :W ). Baterijen gaan superlang mee (heb van die speciale oplaadbare aaa baterijen gekocht van duracel, doe er eem 12 uur mee!). De standaard oordopjes van die freecom zijn trouwens supergoed!

En hij is echt super klein.

mp3_01.jpg
 
Apple iPod:
ipodplayer_150.jpg


Handig, licht dingetje met opslag capaciteit van 10gb.

Koste me toen 500 euro, nu istie dacht ik wel wat goedkoper + der is een nieuwere versie van uit ...
 
Originally posted by funk-master
die napa mp3 player staat nu in et krantje van mediamarkt voor 99 euro :D

TIP!!;)

Hierbij benoem ik jouw tot meest oplettende forummer van deze week! Ben net terug van a'dam.. perfect dingetje! (nog wel :))
 
Originally posted by SoulDarkness
Hierbij benoem ik jouw tot meest oplettende forummer van deze week! Ben net terug van a'dam.. perfect dingetje! (nog wel :))

dank u dank u.

komt eigenlijk door me broer, er stand namelijk nog 1 in alleen dat was met cd.
en ik zoek nog 1 met cd niet te duur, die was 50 eppo dus hij liet mij dat zien en toen zag ik die andere ;)
ik denk dat ik maar een phillips expanium ofzo koop zo'n witte met geel achtig display 100 eppo.
 
Originally posted by Rudy_W
picz?

aangezien we net een nieuwe digicam (canon powershot S50) hebben.. zal ik na het weekend ff flexe foto's schieten!

Update: geluid is perfect.. alles is prachtig aan dat ding! Echt zwaar chill! Geen miskoop! (hij valt iig nog niet uit elkaar :P)
 
ik heb een vraagje voor de forum leden hier :D.
wat is een goeie mp3 speler(voor normaal cd formaat)
van max 100 eppo?
iemand ervaring met de phillips expanium (of hoe je het ook schrijft)

ik ga dus met de oto naar kroatie (zo'n 3000 km), dus ik d9 ik koop ff zo'n ding.

bvd
 
Originally posted by Rudy_W
Die heb ik dus , perfect ding alleen geheugen is 2x naar de $%^&* geweest :| was verder garantie enz , perfect geholpen dus mag niet klagen.
Had hem voor 120€ trouwens (excl extra 128mb kaart). Heb er totaal dus de std 64 interne geheugen en 128mb kaart=196 mb in zitten. Is meer dan zat (kan je zo lifesets enz opfixen :W ). Baterijen gaan superlang mee (heb van die speciale oplaadbare aaa baterijen gekocht van duracel, doe er eem 12 uur mee!). De standaard oordopjes van die freecom zijn trouwens supergoed!

En hij is echt super klein.

mp3_01.jpg

Jaaa!
Die heb ik ook, alweer bijna een jaar.
Was toen 159 euro, maar toen was het nog de blits. 8)

Heb je hem 2dehands gekocht?
Ik vind het een heel fijn ding, makkelijk opnemen enzo, batterijen gaan abnormaal lang mee.:W
 
Back
Top