Sfx-Beginner Senda Crosser!! 24 September 2003 #41 vriend van me heeft zich gewoon een HP Ipap gekocht , zon pocket pc, met oordopjes en een 256 mb kaartje, speelt prima af!
vriend van me heeft zich gewoon een HP Ipap gekocht , zon pocket pc, met oordopjes en een 256 mb kaartje, speelt prima af!
R@zzle Reads... 24 September 2003 #42 Originally posted by Hilly wel poetse poetse en nog is poetsen Click to expand... Das waar, maar je krijgt er een goed passend leren hoesje bijgeleverd. Kun je de schoonheid niet meer aanschouwen, wel ideaal tegen beschadigingen! 8)
Originally posted by Hilly wel poetse poetse en nog is poetsen Click to expand... Das waar, maar je krijgt er een goed passend leren hoesje bijgeleverd. Kun je de schoonheid niet meer aanschouwen, wel ideaal tegen beschadigingen! 8)
R@zzle Reads... 24 September 2003 #43 Originally posted by slidervsstunt kheb vandaag een mpman gekocht 32 mb int geh... 5 euro incl kabel e.d Click to expand... Ook ruimte voor meer geheugen? Want 256 MB is me eigenlijk al weer te weinig
Originally posted by slidervsstunt kheb vandaag een mpman gekocht 32 mb int geh... 5 euro incl kabel e.d Click to expand... Ook ruimte voor meer geheugen? Want 256 MB is me eigenlijk al weer te weinig