Mp3 speler?!

NW-MS7.gif


Deze heb ik 3 jaar terug al gekocht. Is echt mega klein. En via je computer kan je er nummers opzetten (of cd's) Gaat gewoon via zo'n MS kaartje van 64 MB. Op zo'n kaartje kan net 1 CD. Maar als ik het zat ben wis ik alles ervanaf en zet je er een nieuwe op. Je kan natuurlijk ook extra kaartjes kopen.

Wel fijn ding vind ik.
 
fl100g.jpg


Mpio FL100 lijkt me ook fijn spelertje, 256 MB & 240 euro. Heb al eerder Mpio DMG gehad, beviel me ook goed. Iemand die deze speler al kwijt wil? :rolleyes:
 
misschien niet van toepassing aan je eissen..

maar bij mycom hebbe ze een mp3speler/usb memory stick
van 128 mb...

80 euro..
 
Originally posted by R@zzle
fl100g.jpg


Mpio FL100 lijkt me ook fijn spelertje, 256 MB & 240 euro. Heb al eerder Mpio DMG gehad, beviel me ook goed. Iemand die deze speler al kwijt wil? :rolleyes:

Die heeft een maat van me ook, deze mp3 speler kan kaartjes wisselen...altijd netjes natuurlijk. Alleen zie je op dan ding zo snel vingers :p chroom-achtig uiterlijk.
 
Nee, valt best mee... Beetje design mag wel :)

Nog meer mensen die leuke spelertjes kunnen vinden die aan mijn specificaties voldoen? :*
 
http://www.mpman.com/sites/image/m700_m.jpg

nou die heb ik dus gister avond gekocht bij de dixons voor 196,99 euro,

128 mb geheugen, uitbereidbaar met nog eens 128 mb

hier de specificaties,

http://www.mpman.com/sites/english/p_m700.asp

alleen ik heb 128 mb geheugen, uitbereidbaar met nog eens 128 mb

is klein, licht en handig menu\

weet alleen niet of ie a of b merk is, zit echt een makelijkke driver bij

als je dus de extra 128 mb erbij doet zit het in je budget
 
Nice, maar lelijk :p

Iemand die iets weet over die Creative Zen? 20 GB voor 400 euro... Is zoiets nou echt handig of juist niet? Ben ook wel benieuwd naar gewicht/grootte..

Mijn voorkeur gaat op dit moment uit naar de Mpio Fl100 :)
 
Als je voor een Mp3 jukebox wil gaan, zou ik toch kiezen voor de iPod ... 't uiterlijk is best flex en zo inmens groot en zwaar istie nou ook weer niet ..
 
fl100g.jpg


Heb 'm mezelf op m'n verjaardag gegeven. Ik moet zeggen dat het een zeer fijn spelertje is! Super geluidskwaliteit, zeer klein & licht en gemakkelijk menu... Zeker geen B-merk dus!

Tip! :W
 
wat weten jullie van deze. hij lijkt me erg makkelijk en goedkoop

pd_mp3_220.jpg


De Pen Drive MP3 is een USB (versie 1,1) Flash Drive en MP3 speler gecombineerd in één klein handzaam apparaatje welk leverbaar is in een 64Mb 128Mb, 256Mb of 512Mb versie. De Pen Drive MP3 is niet groter dan een gemiddelde vinger en is door z’n geringe afmetingen dan ook zeer makkelijk mee te nemen. De toepassingen voor de Pen Drive MP3 zijn legio.

Zodra de Pen Drive MP3 in de USB-poort van de pc of notebook wordt geplugd, wordt deze door Windows herkend als extra drive en kunnen er met de Windows verkenner bestanden heen en weer worden gekopieerd. Hierdoor is het kinderspel om snel kleine bestanden (drivers, patches, office documenten etc.) uit te wisselen tussen verschillende computers, PDA’s, notebooks en andere devices welke voorzien zijn van een USB poort.


Capaciteiten: 128, 256 en 512MB
USB 1.1
Audio format: MPEG Audio Layer-3 (MP3)
MP3 Bit-rate: 32Kbps ~ 256Kbps
Lees/schrijf snelheid: Lezen 800KB, schrijven 600KB
Voeding: 1x AAA Alkaline batterij
Speelduur: 12 uur bij continue gebruik
Afmetingen: 91,2x30,4x26,3mm
Ondersteund door Microsoft Windows 98SE/2000/ME/XP, Mac OS 9.0 en hoger, Linux 2.4.0 en hoger
 
Originally posted by R@zzle
fl100g.jpg


Heb 'm mezelf op m'n verjaardag gegeven. Ik moet zeggen dat het een zeer fijn spelertje is! Super geluidskwaliteit, zeer klein & licht en gemakkelijk menu... Zeker geen B-merk dus!

Tip! :W


deze heb ik ook voor mijn verjaardag gekregen.
ckers fijn spelertje met goede geluidkwaliteit. 128 vast geheugen + 128 mb sd kaartje had ik. Ook kun je radio luister en opnemen en voicerecordertje. Dit spelertje is ook firmware upgradeable dus je kun je hem ook nog telkens udeeten. Kortom superspelertje :! :W
 
kan je met die dingen niet doorspoelen, dat lijkt me erg irri. maar het voordeel is wel dat ze als hardeschuif kunnen fungeneren wel handig voor school enzv.
 
Back
Top