Mp3-speler

Ja ik heb een Marquant MDM-17, mp3-cdspeler... deze dus:
http://www.kijkshop.nl/online/Shop/...&productlist_path_segment=Portable+CD-spelers

bij kijkshop 89 euro, maar heb em bij Megapool voor 59 gehaald, daar kon ik em niet voor laten liggen... Ding doet het prima (heb em nu een half jaar), afstandsbediening erbij enzo, display erop waar je o.a. de titels van de nummers op kan lezen (gaat met ID3-tag), je kan de mp3s in mappen zetten enzo, superhandig...
enige nadeel is dat ie batterijen vreet als een gek, maarja gewoon veel batterijen meenemen :P
 
Hmm ik heb een philps mp3 cd speler.
ik heb hem nu 3 jaar en wordt elka dag 2 uur gebruikt bij me krante.
Hij is nog steeds heel en heeft geen kuuren.
Whehe aleen als je de telefoon in de buurt houd wel.

ik kan gewoon mp3's op een cd-r(w) branden en afspelen.
heb hier cd's liggen met 250 nummers.
duzz gewoon 800 mb aan mp3.
nooit gekloot met memory stiks enzo.
kan ook gewone cd's afspelen.
 
das idd minder glenn maar op cd kan (meestal) meer he , tenzij je een vet dure mp3 player hebt.

die marquant ken ik klasgenoot heb em ook, fijn ding.
maar b-merk he ik d8 dus aan die phillips is ook voor 99 euro ofzo.
mooi ding vind ik dat wel.
maar ik heb hier thuis, als ik cd brand met mp3's en die speel ik af in de dvd player(bij de tv) dan doen een heleboel liedjes het niet!
hebben jullie dit probleem ook wel eens alleen dan met portable mp3 player?
 
bij mij werkt het gewoon altijd, alle nr.s enzo, zelfs .wma :) en Marquant is idd een gaar B-merk, maarja ding doet het verder prima en hij was maar 59 euro dusja :) ook anti-shock werkt prima enzo... zoals ik al zei is het batterijverbruik het enige nadeel... oja en de grootte, maar gebruik em alleen voor in de auto, op vakantie en in de trein enzo, dan boeit die grootte niet... ga er niet mee rondlopen door de stad oid :)
 
verbruik maakt me niet zoveel uit, we hebben nu in de auto 12 v aansluiting achterin :D
B00005ABEC.01.LZZZZZZZ.jpg

deze vind ik dus erg vetjes :D
die bedoelde ik dus ook 99 euro @ electro world.
heefd iemand toevallig zo een?

ik lees net dat er 4 aa baterijen in moeten :S best veel d8 ik voor diskman.
 
Originally posted by DNA-Menno
Jaaa!
Die heb ik ook, alweer bijna een jaar.
Was toen 159 euro, maar toen was het nog de blits. 8)

Heb je hem 2dehands gekocht?
Ik vind het een heel fijn ding, makkelijk opnemen enzo, batterijen gaan abnormaal lang mee.:W

Nee ik heb hem nieuw gekocht. Heb hem eigelijk niet zelf gekocht maar de kerstman (mijn vader dus :P ) heeft hem met kerstmis gekocht @ zaak waar hun pc's voor het werk halen (zal dus wel voor weinig zijn ;) ).
Heb hem ondertussen dus een halfjaartje ofzo. Heb trouwens nog nooit iemand anders gezien met zo'n ding. Enige wat ik er aan heb gehad is 1 geheugenkaart naar de ^&* (64mb kaart , heb nu een 128)
 
vaak zit er juist wel een lader (adapter) bij hoor... bij mn gewone sony discman zat er 1 en bij die marquant mp3discman zat er ook 1 :)
 
ik heb net me broer ff gevraagt, en die zegt ook er zit vaak 1 bij :D
en anders moet je ff zo'n universele kopen die je kan instellen, zegt ie dus komt goed:D
maar nu heb ik nog een vraag, er zijn van de cassette bandjes die je kan linken aan je diskman.
waar zijn die te koop (welke ketens dus niet de lokale elektro boer) en wat kost dat uiteraard.
ik vraag dit allemaal ff want dan weet ik even hoeveel geld ik moet mee nemen als ik em ga halen.
moek ff wat geld lenen, want ben blut en krijg aant eind van de maand pas loon/zakgeld.
en de week daarop ga ik op vakantie dus dan kan ik nog even ruilen in geval van ontervreden.
 
ik heb gister mpmanf60 gehad zeer tevreden over progje erbij cd's omzetten naar mp3 zeer handig mooie sound afstandsbediening mic rec en radio prijs 249 eypo:)
 
ik heb nu de phillips expanium exp211.
damn relaxte ding :D hij speelt ook alle mp3 bestanden af ben er best wel blij meej. 99 euro bij de expert.
 
Originally posted by DNA-Menno
Jaaa!
Die heb ik ook, alweer bijna een jaar.
Was toen 159 euro, maar toen was het nog de blits. 8)

Heb je hem 2dehands gekocht?
Ik vind het een heel fijn ding, makkelijk opnemen enzo, batterijen gaan abnormaal lang mee.:W

waar ken je hem ergens in de winkel kopen, ik vind die wel zo vet ga ik m morgen meteen halen
 
Back
Top