Help mij een MP3-speler uit te zoeken.

Zeg ff een vraagje heh. Ik heb dus een Jazpiper mp3 speler EN een philips eXpanium mp3 cd speler, maar met de laatste heb ik al moeite om terug te vinden wat ik wil luisteren. Ik moet er werkelijk niet aan denken om tussen 10 GB aan mp3's ff dat nr te zoeken wat je dan wilt luisteren... Dat is al een gezoek op m'n 17", laat staan op zo'n mini-lcd schermpie...
 
the saint in da house:
Ik ben op zoek naar een vette MP3-speler

I have just bought the Jens of Sweden MP-100 256mb Mp3 player with FM-radio and USB plug-in so it shows as a hd on your PC, just drag n dropp your tunes and it even charges the batteries through the USB and that's way cool....

18_004356.jpg

18_004604.jpg

18_004752.jpg


DP says: Jens of Sweden is shortly releasing both the 384 & 640mb MP-200 SD/SM and the ultra hot 20gb MP-200HD player....
 
Heb een Freecom Beatman Flash64 met 128 mb geheugen erbij (totaal dus 192). Heb er meer dan zat aan vind ik (kunnen een 40nr op). 1e extra geheugen was trouwens kapot van mij (maar kreeg meteen andere ondergarantie natuurlijk.)
Heb voor de spel d8 ik 120€ betaald, geheugen koste iets van 50 euro ofzo.
Zitten trouwens erg goeie oordopjes bij (hoe noem je die dingen?) van senhyzer
 
Originally posted by |Roy|
Zeg ff een vraagje heh. Ik heb dus een Jazpiper mp3 speler EN een philips eXpanium mp3 cd speler, maar met de laatste heb ik al moeite om terug te vinden wat ik wil luisteren. Ik moet er werkelijk niet aan denken om tussen 10 GB aan mp3's ff dat nr te zoeken wat je dan wilt luisteren... Dat is al een gezoek op m'n 17", laat staan op zo'n mini-lcd schermpie...

Is allemaal supermakkelijk ingedeeld in mappen.

Je kan ze zelf in voorkeur mappen zetten of zoeken op artiest, titel van nmmr, genre en nog wat.

Dus het zoeken doe je niet lang over.
 
Even gekeken bij kieskeurig.nl

totaal 9,8
geluidskwaliteit 10
mogelijkheden 9,7
gebruiksgemak 9,5
vormgeving 10
duurzaamheid 9,5

Niet slecht dus!
 
Back
Top