Mini Disc of MP3 Speler :?

Ik zou voor iets anders gaan:

56_2.jpg


Hier gaan 9cm CD's in. Daar kan je dus mp3's op knallen en is nog klein ook.

Ik heb er geen ervaring mee, dus ik weet niet of de qualiteit een beetje ok is.
 
argh nachtmerries komen op. geen NAPA!. ik heb zon mp3cdspeler van hun gehad en die dingen zijn ronduit SLECHT. zoiets als de techno nighthawk onder de uitlaten :)
 
Diva MP3 speler. neem een 128Mb versie of 256Mb. en als je op vakantie, neem je gewoon een paar flashkaartjes mee :)

Heb zelf zo'n Diva 128Mb ding. echt perfect. nadeeltjes: vreet normale batterijen (paar uur, dan isie op) en searchen in live-sets is ruk...
 
Nu weet ik het echt niet meer... :(
Als ik een minidisc neem met zo'n kabeltje dat je ook vanaf je pc kan opnemen, is het toch bijna hetzelfde als mp3 speler? Of zijn die kabeltjes fucking duur?
 
je hebt zon systeem van sony dat heeft NETMD geloof ik. daarmee kan je je md op je pc aansluiten enkan je 32x sneller recorden dan normaal. dus dan heb je de voordelen van een md speler en van een mp3speler tegelijk. misschien moet je dat is beijken
 
idd... kijk je kan met een normale MD-speler natuurlijk ook mp3 van de computer opnemen (gewoon met een kabeltje tussen je MD-speler en je geluidskaart)... maar dat gaat dan realtime (dus een liedje van 3:00 minuten duurt ook 3:00 minuten om op die MD te zetten).... maar met NetMD kun je dus 32x zo snel mp3's naar je MD zetten, om bijv. 32 minuten muziek op een MD te zetten duurt het dan dus maar 1 minuut ipv 32 minuten.... erg handig dus....
 
Back
Top