Leuke Inkoopactie [Mini-Bikes]

Xander

Registered Abuser
Er is momenteel een leuke inkoopactie gaande voor mensen met intresse, misschien dat iemand er nog wat aan heeft. :)

Ik hoop dat het niet als spam gezien wordt. :)

Klik hier!
 
Advertisement - register to remove this

Leuke dingetjes, ia wordt geloof ik geregeld door een gast van Motorforum.nl ofzo.

Las wel ergens dat het kopen van onderdelen een probleem was.


Kan ook zijn dat ik het helemaal fout heb:)

Als ik het geld had had ik het gedaan, mja
 
mja , als ik geld had had ik er ook 1 gekocht .die naked is een blata replica en hier in assen zit een blata dealerd dus voor mij zullen de onderdelene wel ook niet echt een probleem zijn.
als iemand me scooter nou ff koopt ;)
 
What the fuck!!!

Reikweidte 70 kilometer!!!! Inhoud tank: 1 liter !!!

Zeer fucking meistro ... :)

EDIT: Weegt die blauwe maar 19 kilo en die gele 43?
Waarom dat dan?
 
hoe hard lopen zulke apparaaten nou, 60km/u moet haalbaar zijn ofnie? op mn werk hebben we er ook een, maar echt een zeer krachtige die meer als 80km/u gaat, zeer vetjes :)
 
ik heb 2 minibikes gemaakt. Heeft er hier iemand webspace dan kunnen jullie ze zien. de wielen zijn van een puch blok. Ik heb de spaken weggeknipt en een binnenband eropgegooid en een buitenband werkt perfect. Rijd +- 80 op mijn wallaroo teller.
 
Origami-big.jpg


Helaas kan ik geen prijzen vinden ... maar dit is toch wel een gave website, staan zeer veel gave minibikes op.

Degene op de foto bovenin komt standaard uit de fabriek rollen met 14,3 pk :)

ELITEW%7E1-big.jpg
 
Blata stuff is aso duur, maar erggg mooi. :)

Die racer is btw goedkoper terwijl hij wel voor en achter schokdempers, electrische start en een snelheidsmeter heeft. 8P
 
Dat is toch ook een wat groter ding ?
De streetfighter is geloof ik de echte pocketbike ofzo.

Als ik het geld (over) had :X
 
Back
Top