Martyn_ Well-Known Member 4 August 2010 #983 die trap op diegen die op de grond ligt is nog mooier 0:32
::Michel:: Arrrg, I'm a Pirate 5 August 2010 #985 Gaat nog vies hard tekeer ook joh Wanksta said: YouTube- PIXELS by PATRICK JEAN ~FullHD~ Click to expand... Wow hoe vet is dit zeg.
Gaat nog vies hard tekeer ook joh Wanksta said: YouTube- PIXELS by PATRICK JEAN ~FullHD~ Click to expand... Wow hoe vet is dit zeg.
Vinnie Well-Known Member 5 August 2010 #986 die kerel die de 1e klap uitdeelt krijgt meteen een KO om zn oren en ligt heel het gevecht van de wap
die kerel die de 1e klap uitdeelt krijgt meteen een KO om zn oren en ligt heel het gevecht van de wap
Wieger JS-TUNING 5 August 2010 #987 Ja en krijgt ook meteen na zn KO een best harde trap op zn hoofd van die rechter dude (de gast die dus in eerste instantie geslagen werd pakt m dus ff terug, wel beetje laf )
Ja en krijgt ook meteen na zn KO een best harde trap op zn hoofd van die rechter dude (de gast die dus in eerste instantie geslagen werd pakt m dus ff terug, wel beetje laf )
Vinnie Well-Known Member 5 August 2010 #988 laf maar hard :+ wel een leuke knuffelpartij, weet niet waar ik moet kijken :+
j0enne Well-Known Member 5 August 2010 #989 Wat ik nu pas zie is dat er zo'n kerel ineens aan komt lopen met een geweer (vanaf 0;54), of zie ik dat nou weer verkeerd?
Wat ik nu pas zie is dat er zo'n kerel ineens aan komt lopen met een geweer (vanaf 0;54), of zie ik dat nou weer verkeerd?
Vinnie Well-Known Member 5 August 2010 #990 die grote gast in het zwart idd.. miss geen gun maar pepperspray/teaser ?
P Petrik. Well-Known Member 5 August 2010 #991 Dit is dus een russische film, heb het wel eens eerder gezien. kan dus best een gun zijn :+
Wieger JS-TUNING 5 August 2010 #992 die gast in zwarte jas krijgt n klapje van die dude en dan wil hij iets terug doen, zal wel geen gun zijn dan.
die gast in zwarte jas krijgt n klapje van die dude en dan wil hij iets terug doen, zal wel geen gun zijn dan.