Mp3-speler

MysticSoul

ChiLL-MoDE
Heeft hier iemand een mp3-speler.. zoja: wat zijn je ervaringen ermee.. hoeveel MB zit erin, en is dat voldoende? Zijn die dingen beetje duurzaam? Prijs/kwaliteit verhouding enzo!

Ik ben van plan om
napa28-5.jpg
deze te kopen.

Dingetje kost 129 euro.. zit 128MB in.. tevens USB-drive.. ik kan um dus gebruiken als externe hardeschijf enzow..

Iemand ervaring met de Napa mp3-spelers?
 
Advertisement - register to remove this

Uh ik heb al een bijna antieke Samsung Yepp (blauwe) met 64 mb.

Kostte 300 gulden destijds en werkt nog steeds :). Oordopje die erbij zaten zijn wel brak. De afstandsbediening die erbij zat gebruik ik nooit want dat vreet (nog meer :() batterijen.

jeroen
 
ik heb nu een iriver 256 mb maar ff ontopic. napa is echt TROEP. heb er zelf 1 gehad en heb er niks goed over gehoord. Alles gaat lens aan die dingen
 
Originally posted by Jeroen
Uh ik heb al een bijna antieke Samsung Yepp (blauwe) met 64 mb.

Kostte 300 gulden destijds en werkt nog steeds :). Oordopje die erbij zaten zijn wel brak. De afstandsbediening die erbij zat gebruik ik nooit want dat vreet (nog meer :() batterijen.

jeroen

64 mb.. is dat voldoende voor jouw?
 
ik heb een diva mp3 vet chill ding.. hgekocht in november, toen nog redelijk duur 200 euro, maar wel 256 mb... en zoveel is echt aante raden 128 mb red je echt niet zoveel mee, laat staan 64..
bij mij kan er ongeveer voor 4 uur op en gemiddeld 60 nummers ( veel grote hardstyle nummers) echt chill
 
*mp3 speler*

koop gewoon een mini-cd mp3 speler, dan heb je niet dat gezeur met die dure memory sticks, op mini cd's past ook nog eens 210 mb en ze zijn goedkoop en zelf te branden.

Ik heb zelf een beatman 2 relaxed dingetje gaat 48h op 1800mah nimh batterijen en is shockproof tot 480 seconden!8)
 
Last edited:
ik wil deze bij de conrad bestellen :)

9F5DCD3E54E693EFE10000000A010251.JPG


productomschrijving:

De Music-walker biedt 128 MB aan geheugen voor ca. 32 liedjes of 8 uur opnamecapaciteit. Op het verlichte display kunt u laten zienwelk nummer afgespeeld wordt.
Technische spec.: Ondersteunt MP3, WMA en ADPCM · Equalizer modi: Jazz, Classic, Rock, Pop, Normal · Repeat-functie · USB-aansluiting · Minimaal Windows 98.


3-in-1
Tot 8 uur opnamecapaciteit
128 MB geheugen

MP-3 PLAYER 128MB M.DISPLAY



Artikelnr.: 040616 - 8A
149,00 EUR
 
64, dat zijn 6 liedjes lange nrs...:) Mijn broertje heb zo'n napa cd mp3 dinges, en is wel tevreden over, nix kapot gegaan ofzo, en heb hem al een jaar...
 
lol 8 uur op 128mb de kwaliteit van het geluid zal dan lekker verrot zijn aangezien een muziek album van 192kbit/s al tegen de 80 mb is 8P
 
Re: *mp3 speler*

Originally posted by S|<etc|-|y
... Ik heb zelf een beatman 2 relaxed dingetje gaat 48h op 1800mhz nimh batterijen en is shockproof tot 480 seconden!8)

Je zal wel 1800 mAh bedoelen ;)
 
Originally posted by S|<etc|-|y
lol 8 uur op 128mb de kwaliteit van het geluid zal dan lekker verrot zijn aangezien een muziek album van 192kbit/s al tegen de 80 mb is 8P

dude.. das gewoon geluid opnemen :P
zit een microfoontje in of zo :)
 
Tsja, maandje geleden een IPod gekocht met 10 gigabyte. Ding is zoooo cool. Liedjes erop via FireWire (binnen 10sec een heel album) Uitgebreidde zoekfunctie, games, agenda, adressenboek perfect ding! Kan ik je aanraden!
 
whaha mijne is nog antieker ik had een van de eerste MP3 spelers de samsung Yepp 32 MB opzich wel een leuk dingetje klein, licht en makkelijk zelf je eigen muziek uitkiezen
 
Originally posted by The Saint
Tsja, maandje geleden een IPod gekocht met 10 gigabyte. Ding is zoooo cool. Liedjes erop via FireWire (binnen 10sec een heel album) Uitgebreidde zoekfunctie, games, agenda, adressenboek perfect ding! Kan ik je aanraden!

Kost dat nou? :P
 
Back
Top