Motorrijden #43

even naar kijken... moet wel lekker zitten :p
cbr valt af, mij te ''racy'' zithouding...

zo'n tdm als r-r5 heeft is ook niet al te duur zag ik...


nog meer tips, max 2k :p


Trap je de topkuip eraf, andere kroonplaat & SBK stuurtje erop. Primaaaaa.

Blokken zijn ook onverwoestbaar.


Mijn RR is ook te koop btw :p
 
Why? Ben je 'm nou al zat?


En Tinne :D mooi man, eindelijk ducati rijden! About f'ing time!
916 is wel gaaf en betaalbaar spul volgens mij.
Je neemt wel voor lief dat je geen betrouwbare jap hebt, maar ik snap je keuze wel.
 
Een 998 is qua electronica al gelijk aan een 749/999 (Marelli 5AM ecu), technisch echt een onderschatte fiets.

Leren op een 748 of een 916 gaat imo prima. Een 748 onbetrouwbaar ben ik ook niet met je eens. Een goede kopen, daar zit de kruks... Veel is al verpauperd en 12x voorzien van een nieuwe kuipset etc.

Ik zou een welliswaar wel de 916 verkiezen boven de 748... een 748 is best hardcore, en om daar mee te hoeken gaat het al best hard. Een 916 weet dat te sussen doordat de 916 onderin ook al veel meer koppel heeft als een 748. Toch ga je op beide, als eerste fiets, je prima vermaken!

Nogmaals, m'n 996SPS zou ik echt niet aan een beginnende rijder geven. Ik weet niet hoe vaak je op een 996 hebt gereden, maar er zit een enorm verschil tussen de 996 en een 749/999. En dan heb ik 't niet over de power, maar vooral over de vergevingsgezindheid.

De 999 rijdt leuk, maar heeft totaal geen karakter vergeleken met een 916 of 996...

En een 748 betrouwbaar? Nog weinig over gehoord. Misschien niet helemaal over de tuimelaars gehoord? 120€ P/S, en gezien je er 16 hebt (8 openers, 8 sluiters) kan dat grapje je erg veel geld kosten. Mijn 996 had er (gelukkig maar) 2 die bij z'n 20.000km beurt aan vervanging toe waren. Maar het komt regelmatig voor dat je er 10 kan vervangen, ik laat je de som maken ;)
 
Oh die R6en en R1s van dat team heb ik wel eens voorbij zien komen. Mooie machines!
Denk dat je daar een goeie koop aan hebt gehad man.
 
Als Tinne nu een jap zou kopen zou 't ook wel een dikke fail zijn :p

Ja, en het moet een 748/916/96/98 zijn. Iets anders en dan zo`n ding tegenkomen, ik ga balen.

Motor komt er dan pas als ik stalling heb, geen stalling geen motor.

Nogmaals, m'n 996SPS zou ik echt niet aan een beginnende rijder geven. Ik weet niet hoe vaak je op een 996 hebt gereden, maar er zit een enorm verschil tussen de 996 en een 749/999. En dan heb ik 't niet over de power, maar vooral over de vergevingsgezindheid.

De 999 rijdt leuk, maar heeft totaal geen karakter vergeleken met een 916 of 996...

En een 748 betrouwbaar? Nog weinig over gehoord. Misschien niet helemaal over de tuimelaars gehoord? 120€ P/S, en gezien je er 16 hebt (8 openers, 8 sluiters) kan dat grapje je erg veel geld kosten. Mijn 996 had er (gelukkig maar) 2 die bij z'n 20.000km beurt aan vervanging toe waren. Maar het komt regelmatig voor dat je er 10 kan vervangen, ik laat je de som maken ;)

Een 748R lijkt me wel wat :p
 
Back
Top