Deze week ook goed? Ik zit toch maar thuis nu..... 2 weekies vrij, maar volgende week ga ik pas weg
Ik ben er nu alleen zonder motor, gewoon met de auto. Maar we kunnen er wel een keer weekje heen, rijden is echt tof hier. Het is alleen 1100km rijden maar slapen kost dan natuurlijk weer niks.
Ja ach, dat stuk hebben we wel vaker gereden met de trailer naar de cote d'azurprima rijden daar iid.
Kunnen we beste in september of begin oktober gaan denk ik ofzo.... met 35 graden motorrijder is niet zo chill.
(ja, zonder pak wel en zwembroekkie aan is goed te doen, maarja dan krijg je weer van die zeurende forum-members)
De rits van mijn alpinestars pak begint het te begevenkut kwaliteit!
Ach zo reden wij in nice ook ja
Ook kwaliteit is helaas niet tijdloos.
Vind die revit TT pakken wel mooi.
Afgelopen week nieuw helm gekocht
Nu ook maar eens rustig begonnen aan het leren van de theorie zodat ik nu ook eindelijk eens ga beginnen met lessen binnekort
Vanavond voor een pak kijken in Bredahoop iets in zwart/wit te vinden van Alpinestars.
Bij die outlet? Daar hangt niet veel Alpinestars. Niet gezegd dat er dan veel troep hangt, in tegendeel, genoeg moois te vinden.Vanavond voor een pak kijken in Bredahoop iets in zwart/wit te vinden van Alpinestars.