Motor & Motorrijden #39

Status
Not open for further replies.
Zag net WheeleX nog rijden uit bergambacht richting gouda met nog iemand. Maar denk niet dat die mij zag, reed zelf in de auto. (zwarte is200) Was even mijn boost controller aan het testen :P

Als je het zat bent moet je gewoon een oldtimer kopen. Kost geen drol, niet bang voor boetes (boven de 140 hoef je niet zo graag), af en toe lekker sleutelen en genieten van 't apparaat op die mooie vrije dagen.

Of een brommer (op motorkenteken), mooi man. Ik heb mn Kreidler nu 2 weken en k ga echt elke dag even een blokje om :) Geen gedoe met pak, geen boetes, hoef echt geen SS hoor, nooit. Mss een keer een caferacer.

Ben ook nog in de buurt van Gouda / Bergambacht etc geweest ;) via woubrugge gereden, beetje N wegen binnendoor pakken. Lekkere bochten om hard door heen te knallen hier en daar.

Toch wel lekker zo'n dagje. Niet te warm, niet te koud... heerlijk

Zag net WheeleX nog rijden uit bergambacht richting gouda met nog iemand. Maar denk niet dat die mij zag, reed zelf in de auto. (zwarte is200) Was even mijn boost controller aan het testen :P
Wasnt me, heb niet gereden vandaag ;)

Heb ook ff hier de binnendoor wegen lopen terroriseren met een maat van me. Daarna m weer ff gewassen.
Toch blijft t heerlijk.
Kappen van een Gsx-r zijn overigens best krasvast, ingang van me schuur is zo achterlijk krap dat ik nogal eens met de motor de deurstijl raak. Godzijdank houd de motor er nooit iets aan over!
Ga er denk ik een x iets van foam tegenaan plakken. Weet alleen niet waar ik t halen moet, denk gewoon gamma ofzo?

vriend van me heeft daar ook last van... heeft gewoon een rubberen mat gekocht... in reepjes gesneden en tegen de kozijn geniet. werkt prima.

Iemand belang bij mn cbr600 ? of er iemand voor weet?

deel_3982.jpg

Is absoluut geen rag bike, maar een nette stuntfiets

Mijn Yamaha 426:+
Blokje in elkaar zetten dan mag die de deur uit, lkkr rap ding..

Mja elke snelle 450 is niet erg betrouwbaar, dan moet je een wat hogere cilinderinhoud pakken. Minder toeren minder kapot.

Is 't een plek waar 't klemt/deur in valt? Anders gewoon voor een euro zo'n verwarmingsbuis-isolatie-geval halen.
Isolatiemateriaal-buis%20isolatie-Sanflex.jpg

Wat is nu echt een betrouwbare SM? Hoorde iets van Suzuki?

ze zeggen dat drzjes wel betrouwbaarder zijn ja, draaien ook niet zoveel toeren.. ook niet heeul veel vermogen.. alleen ken ik wel 3 verhalen van vastlopende drzjes

maykel zn f2 is een betrouwbare sm :D, eh motor :)

Status
Not open for further replies.
Back