Motor & Motorrijden #39

Status
Not open for further replies.
Is 't een plek waar 't klemt/deur in valt? Anders gewoon voor een euro zo'n verwarmingsbuis-isolatie-geval halen.
Isolatiemateriaal-buis%20isolatie-Sanflex.jpg

Zat ik ook aan te denken om dat 2stuks te halen en open te knippen, maar dat kost me serieus al teveel ruimte.

Misschien wel een heel goed plan.
Ventiel van me fiets is toch net uit de band geschoten. Die zou ik dus mooi kunnen misbruiken.

Ik tik me deurpost dan ook maar zachtjes aan. :p
Heb in ieder geval een paar ideeën, we zullen zien wat t word. Thnx.

heb 1100 geboden, daar dan gewoon 1000 in de hand drukken... en ik wil de gok nog wel wagen..

Dan kan je je er niet echt een buil aan vallen idd lijkt me.

Zal vast wat aan dat ding mankeren, maarja je bent toch een scootah tjoenah of niet dan ;) gewoon fixen die handel!

Binnekort ook afrijden voor avd. Twijfel alleen nu heel erg tussen een naked en een supersport..
De een zegt dat een supersport als eerste bike af te raden is, de ander zegt dat t geen ruk uit maakt. Uiteraard moet ik op beiden nog ff rijden voor de feeling, maar weet me echt geen raad.

ja mn vakantie (3 weken) valt er midden in dus zal nog even moeten wachten. En ja of t lekkerder zit zal per persoon verschillen wss. Mooier vind ik ze zeker.

Supersport is prima op te rijden, zolang je maar uit de stad blijft..
Dingen hebben namelijk een draaicirkel van een trein en je gaat je polsen voelen als je om de 100 meter een stoplicht hebt.

Ik heb vers rubber om m'n achterwiel :)

Status
Not open for further replies.
Back