koop een goedkope sm. altijd leuk + makkelijk in gebruik....
koop een goedkope sm. altijd leuk + makkelijk in gebruik....
Ik heb er geen problemen mee, heb dit jaar nog niet zoveel gereden in NL (meer in de UK ), maar bijvoorbeeld dinsdagavond ff een heel stuk Flakkee gereden. Daar heb je behoorlijk leuke weggetjes, het gaat allemaal niet zo hard want maar 60/80 (dus 100/120) maar genoeg lol gehad.
Stap eens op de motor en rij verder dan je eigen omgeving! Ik weet zeker dat er genoeg mooie wegen in NL zijn, buiten de snelwegen om. Het grote voordeel van een motor is, je kunt overal komen, ook waar je niet zo makkelijk met de auto komt.
Heb ik toen ook over gedacht. Is in het centrum leuk (maar weer een rbw-killer, want je vliegt zo overal tussendoor) en op 100+ stukken weer niet leuk genoeg imo..
Heb ook een tijd lang elke zondag gereden, maar voor mij was de pret na een paar keer goed geflitst (en net niet) worden de pret er af..
Fail. Als ik dat soort mensen zie dan hoop ik altijd dat ze zich lekker openschaven aan het asfalt.Laatst was het echt uber weer *D kort broekje, t-shirtje, slippertsjes aan en de monster mee bietsen en genieten
Fail. Als ik dat soort mensen zie dan hoop ik altijd dat ze zich lekker openschaven aan het asfalt.
(moraalridder kom er maar in )
Ik denk dat mijn volgende motor idd iets van een sm word. Veel leuker.
Een motor pak je toch meestal om wat te spelen/ sensatie. Als ik echt ergens naartoe moet pak ik wel de auto.