Motor & Motorrijden #39

Status
Not open for further replies.
Ik denk dat mijn volgende motor idd iets van een sm word. Veel leuker.

Een motor pak je toch meestal om wat te spelen/ sensatie. Als ik echt ergens naartoe moet pak ik wel de auto.

vind zo'n supersport echt helemaal :W, maar dat zijn dus de redenen waarom ik er nooit meer 1 wilt.

teveel gedoe, om een rondje te rijden.
pols/rug
is alleen leuk als je idiote snelheden haal.

nee een ss is puur om naar te kijken (of circuit),

Ken 't. Hier met name sinds ik verhuist ben.
Deze schuur is gewoon slecht toegankelijk met de motor, waardoor het telkens te veel moeite is 'm er uit te halen.
Ritten die nu gemaakt worden zijn voornamelijk vantevoren gepland en dan moet het weer nog meezitten.
Scheelt dat ik t ook een mooie motor vind om naar te kijken en t ding me boterham niet op vreet. :p

Verkopen doe ik m in ieder geval niet.

Ik heb er geen problemen mee, heb dit jaar nog niet zoveel gereden in NL (meer in de UK :P), maar bijvoorbeeld dinsdagavond ff een heel stuk Flakkee gereden. Daar heb je behoorlijk leuke weggetjes, het gaat allemaal niet zo hard want maar 60/80 (dus 100/120) maar genoeg lol gehad.

Stap eens op de motor en rij verder dan je eigen omgeving! Ik weet zeker dat er genoeg mooie wegen in NL zijn, buiten de snelwegen om. Het grote voordeel van een motor is, je kunt overal komen, ook waar je niet zo makkelijk met de auto komt.

Zo was ik laatst ff met m'n pa op pad. Hij nam een route die ik nog nooit gereden had, leek wel een privé circuit... wat een mega stuk weg van 4-5km... Echt heerlijk!

Waar ik me steeds meer aan erger is dat aan en uit trekken van het pak :P Mja, zonder is ook wel weer wat...

Laatst was het echt uber weer *D kort broekje, t-shirtje, slippertsjes aan en de monster mee bietsen en genieten :D :P

Nu ik woon-werk rijd pak ik de motor ook nooit meer om ff een "rondje" te rijden. Is nml eigenlijk best kansloos :+

Ik rijd af en toe wel eens met de Duc naar het werk, dan blijft het ook leuk... Alles wat standaard procedure is en met regelmaat moet gebeuren is na verloop van tijd geen reet meer aan.

:P

koop een goedkope sm. altijd leuk + makkelijk in gebruik....

Heb ik toen ook over gedacht. Is in het centrum leuk (maar weer een rbw-killer, want je vliegt zo overal tussendoor) en op 100+ stukken weer niet leuk genoeg imo..

Heb ook een tijd lang elke zondag gereden, maar voor mij was de pret na een paar keer goed geflitst (en net niet) worden de pret er af..

Ik heb er geen problemen mee, heb dit jaar nog niet zoveel gereden in NL (meer in de UK :P), maar bijvoorbeeld dinsdagavond ff een heel stuk Flakkee gereden. Daar heb je behoorlijk leuke weggetjes, het gaat allemaal niet zo hard want maar 60/80 (dus 100/120) maar genoeg lol gehad.

Stap eens op de motor en rij verder dan je eigen omgeving! Ik weet zeker dat er genoeg mooie wegen in NL zijn, buiten de snelwegen om. Het grote voordeel van een motor is, je kunt overal komen, ook waar je niet zo makkelijk met de auto komt.

Ik denk idd dat je met een motor gewoon de randstad uit moet om het leuk te maken. Wat je zegt zijn de routes in Zeeland echt wel heel leuk om te rijden (ik kom er wel eens voor werk met de auto, en krijg echt een vakantiegevoel daar). Verder zoals hierboven ook al wordt vermeld, zodra ik mijn moto rbw heb is mijn 1e ritje richting de Lek bij Vianen/ 'tull en 't Waal/Wijk bij Duurstede...echt leuke weggetjes langs die rivier!

Maarja...bij mij wordt het wederom uitgesteld...kitesurfen is er voor in de plaats gekomen :+

Heb ik toen ook over gedacht. Is in het centrum leuk (maar weer een rbw-killer, want je vliegt zo overal tussendoor) en op 100+ stukken weer niet leuk genoeg imo..

Heb ook een tijd lang elke zondag gereden, maar voor mij was de pret na een paar keer goed geflitst (en net niet) worden de pret er af..

Hypermotard doet ook gewoon 200+ hoor :P

aan de toegestane snelheid houden, hoef je je daarover niet druk te maken.

acceleratie is wat telt, kan prima binnen de grenzen :+

Laatst was het echt uber weer *D kort broekje, t-shirtje, slippertsjes aan en de monster mee bietsen en genieten :D :P
Fail. Als ik dat soort mensen zie dan hoop ik altijd dat ze zich lekker openschaven aan het asfalt.

(moraalridder kom er maar in ;))

Eens met Johnny btw. Als je bang bent voor flitsers/lasers, dan kijk je gewoon niet goed genoeg om je heen :P

Fail. Als ik dat soort mensen zie dan hoop ik altijd dat ze zich lekker openschaven aan het asfalt.

(moraalridder kom er maar in ;))

Tsja, het is maar net hoe men zich gedraagt :P Even naar de supermarkt is imo geen probleem... (2km ofzo). Complete routes zo rijden is voor mij ook most def. een no-go

Je rijdt altijd nog in een niet-motorminded land vol suicidalen in auto's he ;)

ik kwam deze week nog wat vliegjes tegen :rolleyes:
268835_249330015084383_100000221580378_1217470_7075204_n.jpg

Status
Not open for further replies.
Back