Motor & Motorrijden #39

Status
Not open for further replies.
Ja smaken verschillen natuurlijk, ik vind 2 dikke pijpen weer mooier dan die mivv pijpen.
Ben wel benieuwd de sound van de mivv!!

Zo, motor en pak maar eens gewassen/schoongemaakt. Kan ik morgen weer eens met de motor naar m'n werk :#

Ik heb echt al een flinke tijd geen zin meer gewoon om motor te rijden :( .... ik baal er wel stevig van, want ik vind het super zonde. Maar ik neem gewoon de moeite niet meer om hem uit de schuur te halen weet je wel.

Pak aan, motor van het slot halen etc.... ik ga liever wat anders doen. Valt me tegen van mezelf.

Ik heb echt al een flinke tijd geen zin meer gewoon om motor te rijden :( .... ik baal er wel stevig van, want ik vind het super zonde. Maar ik neem gewoon de moeite niet meer om hem uit de schuur te halen weet je wel.

Pak aan, motor van het slot halen etc.... ik ga liever wat anders doen. Valt me tegen van mezelf.

Heb ik ook best last van :P

Herkenbaar :P En dan heb je nog 'te warm, te koud, te nat, kater, ...'

Vooral het feit dat je nergens echt lekker kunt rijden is kut. Ik bedoel maar, ga één keer naar Duitsland om wat aaneengesloten bochten te rijden met wat haarspelden tussendoor en de rest is echt niet leuk meer. Nou ja, je kunt wel klaverbladen gaan scheuren maar eer dat leuk wordt neem je veel meer risico in alle opzichten. Wil graag levend thuis komen mét m'n rijbewijs nog in bezit :+ Maar het komt bijna niet voor dat ik echt een heel weekend de tijd heb en je moet toch eigenlijk vrijdag na werk vertrekken om er wat aan te hebben. Dan zit je nog met de kans op regen, enorme kramp in je benen na een kilometer of 150 op de snelweg, de belabberde actieradius en je kunt niks meenemen :P

Enige wat enigszins in de buurt zit en wel aardig is is langs de lek, de lekdijk dus. 'Aardig' omdat er flink wat bochten in zitten, zeker aan de noordkant, maar niet meer dan dat omdat veel delen te smal, onoverzichtelijk, opgebroken of afgesloten voor motoren zijn. De zuidkant is wat dat betreft iets beter (breder vooral) maar daar liggen dan weer drempels.. Had een keer het idee (was dan nog niet eens in het weekend als je op sommige delen niet mag komen) om vanaf Capelle aan de IJssel naar Nijmegen te rijden langs de lek, nou niet dus.. Ik blééf maar omrijden terwijl ik had gehoopt gewoon de rivier te kunnen blijven volgen :(

Status
Not open for further replies.
Back