This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Motor & Motorrijden #39

Status
Not open for further replies.
In t Zuiden regent het.



Binnenkort zoiets erbij denk ik :W. Vind de huidige ontwikkelingen in de Kreidler scene goed mooi, met Minarelli verticaal cylinders die pas worden gemaakt.

Ik heb er nog wel één voor je... zie PM
 
Precies, ik hoop 't morgenavond ook droog te houden. Moet de GS van ergens in brabant naar Amsterdam rijden, prima vuurdoop!
 
Komt goed, de zomer moet nog beginnen

Die ontwikkelingen zijn er al ff hoor in 2005 toen ik nog ''puch meetings'' afging reden er ook al 2 kreidlers met minarelli speed cilinders.

Ken nog wel de site www.emot.nl waar leuk spul te krijgen is.

Ben zelf weer een puch N aan het opbouwen, vroeger ook gehad en nu wat meer geld te besteden om er echt iets moois van te maken. Blijft leuk
 
Hebben jullie ook last van je (linker) pols na een tijdje rijden?

Zodra ik even een uurtje oid weg ben te rijden krijg ik echt enorm last van me pols, dit bij het inknijpen van de koppeling...

Met de elfstedentocht van vorige week al het laatste stuk opgeschakeld zonder koppeling en met terug moest ik me er echt toe zetten om de hendel in te knijpen:X
 
Donderdag eerste les.. Hopen dat het droog blijft.

Tis hier ook niet al te best weer. Hoop vind en af en toe een bui.
 
Heb vanmorgen mijn rijbewijs aangevraagd
Heb (gelukkig) tijdens het lessen nooit in de regen gereden.
Dit wil ik nu ik mijn rijbewijs straks heb zo houden
 
Heb vanmorgen mijn rijbewijs aangevraagd
Heb (gelukkig) tijdens het lessen nooit in de regen gereden.
Dit wil ik nu ik mijn rijbewijs straks heb zo houden

Had ik ook niet, totdat het op de dag van m'n examen los barstte.. Gelukkig had ik snel genoeg door dat je prima vlot kunt doorrijden in de regen, alleen 't nat worden is schijtirritant! En je vizier open-dicht-open-dicht-openn.......... }:O
 
Geforceerd idd, kun je zo'n scootercylinder mooi achter de kappen wegwerken.

Bij ons was met pinksteren een oldtimerdag. Auto's, tractors, motoren, brommers etc. Toen was er ook een man met een Zündapp, 49,9cc, dubbelroterende inlaat (2 carbs) en dat ding perste er gewoon rond de 20pk uit. Was echt ziek wat die oude man allemaal fabriceren.
 
Had ik ook niet, totdat het op de dag van m'n examen los barstte.. Gelukkig had ik snel genoeg door dat je prima vlot kunt doorrijden in de regen, alleen 't nat worden is schijtirritant! En je vizier open-dicht-open-dicht-openn.......... }:O

Vizier met pin-lock :W
 
Status
Not open for further replies.